جزییات خبر

ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده در زلزله اخیر؛

محموله ی کمک های کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی به مناطق ارسال شد

محموله ی کمک های کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی به مناطق ارسال شد
(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶) ۰۷:۱۹

مدیر پالایشگاه پنچم پارس جنوبی گفت: کارکنان پالایشگاه پنجم در اقدامی خود جوش و در راستای هم نوع دوستی، کمک های غیر نقدی خود را به هم وطنان زلزله زده غرب کشور ارسال کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ایرج خرمدل، مدیر پالایشگاه پنجم ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه افزود: وقوع زلزله در مناطق غرب کشور و ایجاد اختلال در روند زندگی هم‌وطنان کرمانشاهی موجب شد تا تمام مردم دست به دست هم دهند و با جمع آوری اقلام مورد نیاز به یاری آسیب دیدگان بشتابند که در این میان کارکنان شرکت های صنعت نفت به ویژه مجتمع گازی پارس جنوبی هم فعال بودند.

وی گفت: کارکنان پالایشگاه پنجم، با احساس و پرعاطفه با بسیج تمامی امکانات به صورت کاملا خودجوش، بیش از یک کامیون اقلام جمع آوری شده، شامل لوازم گرمایشی، البسه زمستانه( کاپشن) شیشه نوزاد و شیر خشک، کفش، پلاستیک و مواد غذایی به هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه ارسال نمودند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از لحظه ی وقوع این حادثه دلخراش، کارکنان پالایشگاه پنجم با هم دلی کامل و با تشکیل تیم های منسجم در جمع آوری اقلام مورد نیاز فعالیت خود را آغاز نمودند.

خرمدل یادآور شد: امیدواریم در روزهای آینده دومین محموله از کمک های غیر نقدی جمع آوری شده با همت کارکنان پالایشگاه پنجم، در کوتاه ترین زمان ممکن به مناطق ارسال شود.

سوم1



مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶) ۰۷:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید