جزییات خبر

همزمان با ایام سوگواری آخرین روزهای ماه صفر؛

برگزاری مراسم رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا(ع) در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مراسم رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا(ع) در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۳۳

بمناسبت سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) مراسم عزاداری و سوگواری در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام، رحمه للعالمین، حضرت ختمی مرتبت خاتم الانبیاء و المرسلین محمد ابن عبدالله (ص) و شهادت امام المکرمین حضرت حسن بن علی المجتبی علیه السلام و امام هشتم ثامن الحج علی بن موسی الرضا علیه السلام در نماز خانه پالایشگاه ها و ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

مراسم سوگواری در نمازخانه ساختمان ستاد مجتمع، با حضور مدیران و کارکنان و با سخنرانی حجت السلام والمسلمین، علی عزلتی مقدم و با مرثیه سرایی مداح اهل بیت، سید عباس موسوی برگزار گردید.

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام عزلتی مقدم با اشاره به کرامات و بزرگی پیامبر اسلام افزود: خداوند متعال در قرآن پیامبر گرامی اسلام را ستود و خصوصیات برتری مانند مشورت در امورات اجتماعی و اخلاق حسنه را نام برده و انسان در هر لباسی که باشد باید قطره ای از اقیانوس اخلاق حسنه نبوی بهره بگیرد.

وی در ادامه به دلایل صلح امام حسن مجتبی(ع) و مظلومیت ایشان پرداخت و خاطرنشان کرد: مسلمانان همواره باید با بصیرت کامل ولایت و امام خود را همراهی کنند و اگر این بصیرت کامل باشد در جامعه مسلمانان هیچ گونه تفرقه و نفاقی رخ نخواهد داد.

حجت السلام عزلتی مقدم در ادامه به کرامات و بزرگی امام رضا علیه السلام نیز اشاره نمود و عنوان داشت: امام رضا(علیه السلام) با صبر، کرامت و رأفت خود برای بقاء و تداوم اسلام از خودگذشتگیهای بسیار کرد، آن حضرت با موقعیت‌سنجی هوشیارانه، آرامش‌بخش دلهای مؤمنان بود و امروز نیز بارگاه وی میعادگاه عاشقان شیفته معنویت است.

گفتنی است، مراسم سوگواری در نمازخانه پالایشگاه ششم نیز با حضور کارکنان و مداح اهل بیت جابر رستگار برگزار گردید.

3
1
اصلی


2
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید