جزییات خبر

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور؛

دفاع سایبری در مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی شود

دفاع سایبری در مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی شود
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۲۰

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ایجاد مرکز رصد پایش منطقه ای و دفاع سایبری در پارس جنوبی، تولید کننده بیش از 70 درصد گاز کشور امری مهم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سردار محمد علی مطیعی در نشست هم اندیشی علمی و تخصصی پدافند غیر عامل در مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر نقش مهم پدافند غیر عامل در کاهش خسارات و تلفات در زمان وقوع بحران اظهار داشت: در تمام شرایط نظم و قاطعیت امنیتی باید سرلوحه کارها و در این راستا پدافند غیر عامل در اولویت باشد.


سردار مطیعی، با اشاره به شناسایی و رصد تهدیدات و ارتقا ایمنی در مراکز صنعتی افزود: در گام نخست باید تهدیدها به طور دقیق شناسایی شود و در راستای اجرای آم موارد در اختیار شرکت ها قرار داده و در اجرای دقیق آن نظارت کامل صورت گیرد.


معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر این نکته که در موارد ایمین نباید هیچ گونه کوتاهی صورت بگیرد گفت: باید تمام وظایف در عرصه ایمنی رعایت شود و با تمام کسانی که در امر مسائل ایمنی سهل انگاری می کنند برخورد قاطع صورت بگیرد.


وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل و HSE دارای تفائت است خاطرنشان کرد: پدافند غیر عامل با HSE تفاوت های زیادی دارد و HSE حادثه محور است ولی پدافند غیر عامل تهدید محور محسوب می شود.


سردار مطیعی با تاکید بر شناسایی دشمن در پدافند غیر عامل بیان کرد: پدافند غیر عامل باید تمامی فراز و فرودهای دشمنان را کنترل و تهدیدها را به خوبی شناسایی کند.


وی با بیان اینکه اکنون تمام تلاش دشمنان ربایش اطلاعات داخلی است تاکید کرد: هوشیاری کامل در این منطقه بسیار مهم و حیاتی کشور و شناسایی تمام تهدیدها از ضروریات در منطقه پارس جنوبی است.


معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه در حوزه پدافند غیر عامل عملکردهای بسیار خوبی در مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفته است گفت: یکی از توجهات ویژه ارتقاء حفاظت فیزیکی در این منطقه حیاتی کشور است.


وی با اشاره به اینکه در تمامی پالایشگاه های مجتمع پارس جنوبی 6 سناریوی مهم شناسایی شده خاطرنشان کرد: باید برای تمام این سناریوها طرح مقابله ارائه شود و تهدیدهای سایبری را بسیار جدی گرفته شود.


سرادر مطیعی با تاکید بر راه اندازی دفاع سایبری در پارس جنوبی گفت: ایجاد مرکز رصد پایش منطقه ای و دفاع سایبری در مجتمع گاز پارس جنوبی، تولید کننده بیش از 70 درصد گاز کشور امری بسیار مهم و ضروری است.









مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید