جزییات خبر

در سوگ یار دیرین امام و رهبری؛

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۵۱

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل نمازخانه ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم ترحیم رفیق دیرین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و هم‌سنگر دوران مبارزات پیش و پس از انقلاب، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ( رحمها لله علیه ) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

در این مراسم که مدیران ستادی، پالایشگاهی و کارکنان مجتمع حضور داشتند قاریان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و در ادامه حجت الاسلام رضایی به بیان شخصیتی تاریخی و انقلابی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت.

در این مراسم حجت‌السلام رضایی در سخنانی، ایمان به خدا و استادگی در راه حق را مهمترین ویژگی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام دانست و افزود: مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی هرگز مبارزات آن یار دیرین امام و رهبری را در مقابل طاغوت و زورگویان از یاد نخواهند برد.

وی در ادامه گفت: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیش و پس از انقلاب نقش سازنده و تاثیر گذاری در جهت پیشبرد اهداف نظام داشته است.

حجت الاسلام رضایی گفت: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حاصل تجربه یک عمر مجاهدت و دفاع در راه اسلام و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و شخصیت آن فقید و یار امام و رهبری با انقلاب اسلامی شکل یافته است.



(چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید