جزییات خبر

به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی؛

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از واحد ایمنی و آتش نشانی بازدید نمود

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از واحد ایمنی و آتش نشانی بازدید نمود
(شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶) ۰۸:۵۲

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از واحد ایمنی و آتش نشانی این پالایشگاه به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید محمد مهدی هاشمی سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم به همراه جمعی از مدیران واحدهای پالایشگاه به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی از واحد ایمنی و آتش نشانی بازدید کرد.

هاشمی ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی گفت : 37 سال قبل در این روز پالایشگاه آبادان مورد هجوم دشمن بعثی قرار گرفت که نیروهای آتش نشانی برای خاموش کردن آتش مجددا مورد حمله هوایی قرار گرفتند که در این حمله تعداد کثیری از آتش نشانان به درجه رفیع شهادت نائل گشتند .

مدیر پالایشگاه نهم افزود: نام آتش نشان با فداکاری و ایثار عجین گشته که قهرمانان آتش نشان در حادثه پلاسکو نمونه بارزی از این تصور هستند .

وی نقش ایمنی و آتش نشانی در تولید مستمر و ایمن در پالایشگاه نهم را مهم و مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت : کاهش مخاطرات و حوادث از طریق ارتقای سطح ایمنی در شرکت و ایجاد محیط ایمن برای تمامی کارکنان، همسایگان و تجهیزات پالایشگاه به عنوان خط مشی شرکت ملی گاز ایران است .

مدیر پالایشگاه نهم افزود: استمرار در پایش و بهبود نظام مند سیستم مدیریت HSEنیز از دیگر اهداف شرکت ملی گاز ایران می باشد .

وی در پایان از همت و تلاشهای بی وقفه کارکنان واحد ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه نهم تشکر و قدر دانی کرد.

درادامه این بازید محمود محمدی رئیس HSE و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی گفت: حرفه آتش نشانی چیزی جز ایثار و از خوگذشتی در ذهن انسانها تداعی نمی کند و شما آتش نشانان همیشه باید به دنبال به حداقل رساندن تلفات و صدمات باشید .

رئیس HSE و پدافند غیر عامل پالایشگاه نهم افزود: در راستای حفظ سطح پایداری و بهبود عملکرد تیمهای آتش نشانی در زمان بحران به دنبال برگزاری دوره ها و آموزش های تخصصی نفرات هستیم .

وی در پایان عنوان داشت: از تمام نفرات ایمنی وآتش‌نشانی به پاس بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی تقدیر و تشکر می کنم.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶) ۰۸:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید