جزییات خبر

در آستانه ی بازگشایی مدارس؛

عملیات پروژه آماده سازی مراکز آموزشی مجتمع مسکونی پارس جم پایان یافت

عملیات پروژه آماده سازی مراکز آموزشی مجتمع مسکونی پارس جم پایان یافت
(سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶) ۱۵:۴۶

سرپرست آموزش مجتمع مسکونی پارس جم از آماده سازی مدارس جهت استقبال از دو هزار و 902 دانش آموز در سال تحصیلی 97-96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد رضا لاله سنگی، سرپرست آموزش مجتمع مسکونی پارس جم با اشاره به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس گفت: در خردادماه و همزمان با پایان زمان فعالیت مدارس پروژه آماده سازی مراکز آموزشی مجتمع مسکونی کار خود را در بخش های مختلف آغاز کرد تا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در فضایی بانشاط به استقبال مهرماه بروند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده در بخش های مختلف عنوان داشت: با تلاش تمامی کارکنان در واحد آموزش مجتمع مسکونی دستاوردهای بسیار مهمی در بخش های آموزشی، مستغلات، HSE، ICT، ورزشی و روابط عمومی و امور فرهنگی محقق شد.

لاله سنگی به تعداد مدارس دولتی، غیر دولتی و مهد کودک ها نیز اشاره نمود و افزود: مدارس دولتی شامل 8 مدرسه, مدارس غیر دولتی شامل 5 مدرسه و مهد کودک ها و خانه کودک نیز شامل 5 مکان در سال تحصیلی جدید می باشد.

این مقام مسئول آمار کل دانش آموزان مجتمع مسکونی پارس جم در سال تحصیلی جدید را دو هزار و 902 نفر عنوان کرد و گفت: دوره اول متوسطه ( کلاس هفتم تا نهم دبیرستان) 584 دانش آموز، دوره دوم ابتدایی( کلاس چهارم تا ششم دبستان) 785 دانش آموز، دوره اول ابتدایی( کلاس اول تا سوم دبستان نیز 888 دانش آموز را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: در مقطع پیش دبستانی نیز 370 دانش آموز امسال قدم در مراکز آموزشی خواهند گذاشت.

سرپرست آموزش مجتمع مسکونی پارس جم به مهمترین اقدامات در بخش آموزشی اشاره کرد و عنوان داشت: ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی، برنامه ریزی برای جشن شکوفه ها، غنچه ها و جوانه ها، برنامه ریزی جهت مراسم آغازین سال تحصیلی، بررسی و کنترل اقدامات صورت پذیرفته در راستای پروژه بهبود، کنترل برنامه های هفتگی، مقایسه درصد رشد، افت و میانگین نفرات نسبت به سال گذشته برای کلیه مراکز از مهمترین اقدامات در بخش آموزشی می باشد.

لاله سنگی گفت: تهیه شاخص رضایتمندی خانواده ها از مدارس غیر دولتی یکی دیگر از اقدامات بخش آموزشی در سال تحصیلی جدید می باشد.

وی به اقدامات مهم در بخش مستغلات نیز اشاره کرد و افزود: هرس کردن درختان و فضای سبز، کنترل و تعویض کلیه کلید و پریزهای فرسوده، نصب آیفون تصویری، نصب آب سرد کن، شستشو و جرم گیری مخازن آب، خط کشی زمین چمن، سرویس کلیه کولرها، نصب سرعت گیر جلو مراکز آموزشی از مهمترین اقدامات در بخش مستغلات می باشد.

این مقام مسئول، شارژ و ایمنی کپسول های آتش نشانی، سمپاشی داخل و بیرون مراکز آموزشی، افزایش تعداد کپسول های آتش نشانی در مراکز، ترمیم خط کشی عابر پیاده، چک کردن سرعت گیرها، و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، چک کردن کارت سلامت خدمتگزاران مراکز آموزشی و بازبینی سیم ها و کابل های مراکز اموزشی از اقدامات مهم در بخش HSE عنوان نمود.

لاله سنگی به موارد مهم انجام شده در بخش ICT نیز اشاره نمود و گفت: چک کردن دوربین مداربسته و دزدگیر، تهیه و نصب جعبه نگهداری تجهیزات هوشمند، تهیه و نصب 4 عدد برد هوشمند و ویدیو پروژوکتور برای کلاس های جدید، رفع نقص اینترنت، تهیه دستگاه حضور و غیاب، ارتقا و بروز رسانی سیستم رایانه مراکز از اقدامات مهم در بخش ICT می باشد.

وی در ادامه به تهیه و نصب سبد تور بسکتبال، تعویض میله های والیبال، تهیه تور والیبال و بسکتبال، تهیه توپ والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ، بدمینتون و هندبال، تهیه دارت و ترمیم و لکه گیری زمین های چمن مصنوعی از اقدامات بسیار مهم در بخش ورزشی عنوان نمود.

لاله سنگی در پایان به موارد مهم در بخش روابط عمومی و امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: تهیه و نصب پرچم جمهور اسلامی در جلو مراکز آموزشی، تجهیز کتابخانه و مراکز آموزشی به کتاب های اموزشی، علمی، مذهبی، تاریخی و هنری، برنامه ریزی در جهت اقامه نماز جماعت در مراکز و تهیه و نصب بنرهای مناسبتی از موارد مهم در حوزه روابط عمومی می باشد.


12
10
1
سوم
اصلی








مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶) ۱۵:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید