جزییات خبر

با انجام 3 هزار و سیصد مجوز کار؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶) ۱۲:۲۷

تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع با انجام برنامه ریزی دقیق و تلاش تمامی واحدهای عملیاتی با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد سعیدیان، رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم با اعلام این خبر افزود: با همت و تلاش بی وقفه همکاران در بخش های عملیاتی و پشتیبانی در تعمیرات اساسی امسال، بازرسی و تعمیرات 1143 آیتم، انجام گردیده است.

وی گفت: در این میان می توان به بازرسی و تعمیر 18 برج، 15 مخزن، 21 مبدل، و بازسازی 380 شیر دستی و کنترلی در بخش تعمیرات مکانیک تجهیزات ثابت و همچنین 147 تجهیز ابزاردقیق، 123 تجهیز برقي و 12 مورد تعمیرات ماشین‌های دوار اشاره نمود.

سعیدیان در ادامه خاطرنشان کرد: در تعمیرات اساسی امسال در واحدهای مختلف، 30 مورد طرح اصلاحی نیز با موفقیت اجرا گردید که از آن جمله می‌توان به تعویض لوله 28 اینچ مشعل فاز 3 اشاره نمود که با برنامه ریزی دقیق به پایان رسید.

وی یادآور شد: عملیات توپک رانی خطوط دریایی نیز از موارد مهم در عملیات تعمیرات اساسی امسال بود که این مهم با موفقیت انجام شد.

این مقام مسئول، تاخیر در راه اندازی پالایشگاه را به دلیل مواجهه با خرابی ها و تعمیرات پیش بینی نشده اعلام نمود و اظهار داشت: امیدواریم با توجه به مشاهدات و بازرسی های انجام شده، برنامه ریزی تعمیرات اساسی سال های بعد به گونه خواهد بود که انجام تمامی فعالیت ها در زمان پیش بینی شده انجام گردد.


سعیدیان ادامه داد: در بازه زمانی تعمیرات اساسی امسال 3 هزار و سیصد مجوز کار بدون هیچگونه حادثه با موفقیت به ثبت رسید که این مهم نشان از رعایت دقیق اصول ایمنی و حفاظتی دارد.


وی در پایان گفت: به نمایندگی از مدیریت پالایشگاه دوم از تمام کارکنان و متخصصان در این پالایشگاه که در هوای بسیار گرم با تلاش شبانه روزی خود توانستند این مهم را با موفقیت به پایان برسانند تشکر و قدردانی نمود.


تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 12
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 11
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 10
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 9
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 8
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 7
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 6
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 5
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 4
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 3
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 2
تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم - 2 1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶) ۱۲:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید