جزییات خبر

با کسب رتبه نخست در چهارمین دوره ارزیابی سنجش سلامت نظام اداری ؛

مجتمع گاز پارس جنوبی در میان شرکت های پالایشی کشور خوش درخشید

مجتمع گاز پارس جنوبی در میان شرکت های پالایشی کشور خوش درخشید
(شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶) ۱۲:۵۲

مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب رتبه نخست میان شرکت‌های پالایشی کشور در چهارمین دوره ارزیابی سنجش سلامت نظام اداری شرکت ملی گاز خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام فداییان، دبیر کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد در مجتمع گفت: نتایج سنجش سلامت نظام اداری" چهارمین دوره ارزیابی- 1395 " طی نامه رسمی از سوی امور محترم بازرسی شرکت ملی گاز ایران واصل گردید و خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی، توانست رتبه نخست در میان شرکت های پالایشی کشور را کسب نماید.

وی در ادامه گفت: در راستای کسب این موفقیت عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی، دبیرخانه سلامت نظام اداری (مستقر در امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران)، بر اساس ارزیابی‌های واصله، اظهار نامه، مدارک و مستندات ارسالی، دیدارگاه‌های عمومی، مدت پاسخگویی به مکاتبات، گزارش نهادهای نظارتی، هیات رسیدگی به تخلفات اداری و ...اقدام به صحه‌گذاری و امتیاز‌دهی سنجه‌های مرتبط به هر شاخص نموده و امتیاز واقعی و میزان انحراف هر یک از شاخص ها را دقیقا محاسبه و نهایتا شرکت‌های پالایشی را رتبه بندی نموده است.

فداییان با اشاره به کسب این افتخار عظیم در مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: کسب این موفقیت بزرگ، ماحصل تلاش و خرد جمعی همه کارکنانی است که در هر واحد و بخش، با "سلامت نفس"، کوشش نمودند تا اهداف از پیش تعیین شده، محقق گردد.

وی یادآور شد: برابر دستور مدیر عامل محترم و هماهنگی‌های لازم، گزارش جامعی از این موفقیت در جلسه هیات مدیره محترم(مورخه 15/06/96) و با حضور اکثریت اعضاء، ارائه گردید که مورد تشویق و عنایت خاص حاضرین به ویژه جناب آقای دکتر بهمن نیا(مدیر محترم هماهنگی و نظارت بر تولید) و جناب آقای حیدراصفهانی (مدیر محترم توسعه منابع انسانی) قرار گرفت.

فداییان در ادامه خاطرنشان کرد: با کسب این رتبه با ارزش و بر اساس تصمیمات هیات مدیره محترم و همچنین امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران، خبرهای خوش و بهتری در راه خواهد بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از همه اعضاء کمیته سلامت نظام اداری(در دو بخش ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی)، موفقیت جدید را مرهون حسن نظر آقایان قره بیگلو، بابایی و اعتماد مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی دانست.
ده
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶) ۱۲:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید