جزییات خبر

عضو کمیته ی فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی:

انسان با رهنمودهای قرآن و نهج البلاغه بهترین مسیر زندگی را بر می گزیند

انسان با رهنمودهای قرآن و نهج البلاغه بهترین مسیر زندگی را بر می گزیند
(دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶) ۰۷:۴۳

حجت السلام و المسلمین علی رضایی، عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات بهار در بهار گفت: توجه به مفاهیم و رهنمودهای قرآن باعث می شود تا انسان بهترین مسیر زندگی را بر گزیند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حجت السلام و المسلمین علی رضایی، عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات بهار در بهار ویژه کارکنان، همسران و فرزندان مجتمع عنوان داشت: حضور قرآن در جامعه باعث می شود زندگی انسان حیات و طراوت ببخشد و اگر این کتاب الهی در میان مردم باشد اجتماع، اقتصاد خانواده و اخلاق اجتماعی خوب و سالمی خواهیم داشت.

وی گفت: اگر اکنون مشاهده می کنید که در جامعه سبک و روش زندگی درست رعایت نمی شود و مشکلات متعددی در جامعه و زندگی به وجود می آید به دلیل این است که نقش قرآن در زندگی کم رنگ شده است.

عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: قرآن محورس باید یکی از برنامه های اصلی ما در نظام زندگی باشد و بعد از کتاب الهی قرآن، نهج البلاغه این کتاب ارزشمند نیز می توان به ما در ابعاد مختلف کمک نماید.

وی با اشاره به برکات ارزشمند کتاب نهج البلاغه عنوان داشت: این کتاب ارزشمند، یک منشور اخلاقی کامل و جامع برای تمام مدیران و کارگزاران و آحاد مختلف مردم می باشد.

حجت السلام والمسلمین رضایی افزود: خانواده ها باید این دو کتاب ارزشمند و گرانبها را سرلوحه ِ زندگی قرار بدهند و با رهنمودهای این دو کتاب ارزشمند بتوانند مسیر زندگی بر گزینند و گام بردارند.

رضایی یادآور شد: اطاعت از فرامین قرآن دلها را از خمودگی و افسردگی رهایی می بخشد و روح انسان را شاداب و با طراوت نگه می دارد.

عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: هیچ شخصی نباید خود را از شفاعت و هدایت قرآن بی نیاز بداند و انسان برای رسیدن به کمال و سعادت قرآن را باید نصب العین و پیشوای خود قرار دهد.


عکس حجت السلام رضایی
اصلی


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶) ۰۷:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید