جزییات خبر

با معرفی نفرات برتر ؛

مرحله مقدماتی مسابقات بهار در بهار ویژه کارکنان، همسران و فرزندان مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

مرحله مقدماتی مسابقات بهار در بهار ویژه کارکنان، همسران و فرزندان مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶) ۱۳:۰۸

مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر مسابقات قرآن و نهج البلاغه بهار در بهار ویژه کارکنان، همسران و فرزندان مجتمع با حضور مدیران و علاقمندان به مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه در مسجد النبی (ص) واقع در شهرک شهید تندگویان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حس نوروزی، رئیس روابط عمومی مجتمع از پایان دهمین دوره مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان و همسران و بیست ویکمین دوره مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و قصه گویی ویژه فرزندان کارکنان این شرکت با عنوان «بهار در بهار» خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای مهارت‌های قرآنی، انس و آشنایی بیشتر و همچنین بهره‌گیری معنوی از برکات این کتاب نورانی در امور زندگی و کار کارکنان می باشد.

نوروزی با بیان اینکه استقبال از این مسابقات نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، 241 نفر شرکت کننده حضور داشتند و رقابت در سطح بسیار بالایی برگزار گردید.

این مقام مسئول در ادامه به رشته های برگزار شده در این دوره از مسابقات اشاره نمود و خاطرنشان کرد: علاقمندان در این دوره در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه و اذان شرکت کردند.

وی با اشاره به معرفی نفرات برتر در مرحله مقدماتی افزود: در مقطع فرزندان گروه پسران 39 نفر، گروه دختران 30 نفر و در مقطع کارکنان 26 نفر و همچنین گروه همسران 28 نفر در این مرحله بیشترین امتیاز را کسب نمودند .

نوروزی در ادامه با بیان اسامی نفرات برگزیده به مرحله سراسری که در مرداد ماه سال جاری در شهر ارومیه به میزبانی شرکت ملی گاز برگزار می گردد اشاره نمود و عنوان داشت: در مقطع کارکنان همسران 22 نفر و در مقطع فرزندان کارکنان نیز 13 نفر به این دوره از مسابقات راه یافته اند که برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی می نماییم.



.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶) ۱۳:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید