جزییات خبر

با رعایت دقیق اصول ایمنی و سرعت عمل در انجام کار؛

تعمیرات آیزولیشن ولو 20 اینچ شبکه آب آتش نشانی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

تعمیرات آیزولیشن ولو 20 اینچ شبکه آب آتش نشانی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶) ۱۰:۱۰

عملیات تعمیرات آیزولیشن ولو 20 اینچی شبکه آب آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی راستین، مسئول تعمیرات آتش نشانی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی، در پایان این عملیات گفت: تعمیر آیزولیشن ولو 20 اینچی شبکه آب آتش نشانی پالایشگاه چهارم که دچار مشکل گردیده بود در کوتاه ترین زمان ممکن، با همت و تلاش متخصصان ولو شاپ و با همکاری واحدهای آتش نشانی و تعمیرات فیکس این پالایشگاه، در محل کارگاه انجام پذیرفت.

وی در ادامه عنوان داشت: این تجهیز که در واحد 143-DV 12 واقع می‌باشد، دچار مشکل گردیده بود و نیاز به تعمیر فوری داشت، نظر به حساسیت موضوع و در نظر گرفتن کوتاه‌ترین زمان ممکن به جهت خارج از سرویس بودن دلوج ولوها و عدم امکان تعمیر این تجهیز در محل، با همکاری و هماهنگی صورت گرفته از سوی واحد آتش نشانی و تعمیرات پالایشگاه چهارم، تجهیز به محل کارگاه انتقال یافت.

راستین ادامه داد: کلیه عملیات مورد نظر به لحاظ جابجایی تا نصب مجدد در 5 ساعت و تعمیر ولو در کمتر از سه ساعت صورت پذیرفت.

مهدی راستین، مسئول تعمیرات آتش نشانی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در مدت زمان انجام این عملیات دو خودرو آتش نشانی به صورت استندبای همراه با عملیات هوزکشی برای مقابله با شرایط اضطراری در واحد 143 حضور داشتند.

راستین در پایان افزود: متخصصان و کارکنان پالایشگاه چهارم در فصل گرما، با تمام تلاش در مسیر سربلندی اقتصاد کشور گام بر می‌دارند و امیدواریم بتوانیم نقش بسیار مفیدی در این جهت داشته باشیم.
سوم
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶) ۱۰:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید