جزییات خبر

با تکیه بر هوش هیجانی؛

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تعارض در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تعارض در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۲۷

کارگاه آموزشی در طرح آموزشی مدیران با حضور پرفسور سید حسین ابطحی و مدیران و کارکنان مجتمع در سالن اجتماعات اداره آموزش ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شهناز زرگانی، کارشناس ارشد آموزش درابتدای کارگاه آموزشی گفت: تعارض جزء جدایی ناپذیر زندگی گروهی و سازمانی است که اثرات مثبت و منفی بر عملکر افراد و سازمان‌ها دارد.

زرگانی در ادامه گفت: تعارض می‌تواند بعنوان عاملی مولد در پیشبرد اهداف سازمانی محسوب شود که موجب بهبود عملکرد و ارتقاء سطح سلامتی و ایمنی سازمان گردد.

وی عنوان داشت: مدیریت تعارض عبارت از شناخت نوع تعارض موجود و استفاده از فنون و روش‌های مربوطه برای حذف یا تحرک آن برای نیل به اثر بخشی سازمانی است.

کارشناس ارشد آموزش با اشاره به خلاصه و نتیجه‌گیری در این کارگاه آموزشی گفت: شناسایی، درک و مدیریت عواطف و احساسات خود و همچنین شناسایی، درک و تاثیر‌گذاری بر عواطف و احساسات دیگران می‌تواند توان مدیریت و رهبری انسان را در حل و فصل تعارضات افزایش دهد.

زرگانی در مورد موضوع خود مدیریتی نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: به معنای توانایی در به کارگیری خود آگاهی و کنترل هیجان‌های خود از قبیل: کنترل خشم، کاهش اهانت و نزاع با دیگران، کاهش پرخاش‌گری، کاهش اضطراب و افزایش احساسات مثبت و ... می‌باشد.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید