جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

مهمترین نقش حراست، اعتماد سازی در سازمان است

مهمترین نقش حراست، اعتماد سازی در سازمان است
(سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶) ۱۵:۵۴

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست آموزشی و تخصصی روسای حراست پالایشگاه های گاز کشور گفت؛ کارکنان پرتلاش حراست مهمترین نقش را در جهت اعتماد سازی در سازمان ایفا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود حسنی، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست آموزشی و تخصصی روسای حراست شرکت‌های پالایشی گاز کشور که با میزبانی حراست مجتمع گاز برگزار گردید عنوان داشت؛ مهمترین سر فصل حراست اعتماد سازی است و این سرفصل باعث .

وی ضمن تاکید بر دو سویه بودن این اصل در سازمان، افزود؛ در مجموعه‌ی حراست‌های شرکت ملی گاز اگر عامل اعتماد بین کارکنان، مسئولین و حراست‌ها شکل بگیرید فرد و سازمان موفق‌تر خواهند بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز حراست‌ها می بایست در کنار همه افراد شاغل در سازمان باشند تا کارکنان احساس آرامش داشته و خود را به مشارکت در امنیت و حفاظت از این تاسیسات عظیم در کنار نیروهای حراست ملزم نمایند.

وی اطلاع رسانی را در سازمان را به آبشار تشبیه نمود و گفت: اطلاع‌رسانی از بالا به پایین در تمام رده ها پخش می شود ولی رسیدگی به مشکلات، آسیب‌ها و چالش‌های کارکنان بر عکس آن است که در این زمینه حراست‌ها می توانند یاری رسان و حامی همه کارکنان در رفع مشکلات و چالش‌های سازمانی باشند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان از رئیس حراست مجتمع و تمامی کارکنان پرتلاش حراست بزرگترین مجتمع گازی کشور که مقدمات این نشست را فراهم نموده و از حضور جناب آقای معماریان معاونت حفاظت پرسنلی شرکت ملی گاز نیز در این مجتمع تشکر نمود.

گفتنی است، در این نشست مراسم اعطای درجه کارکنان حراست که بنابه تایید کمیته بررسی اعطای درجه توسط سازمان حراست وزارت نفت ابلاغ گردیده بود، نیز بصورت نمادین انجام گرفت.

این نشست از بیست وششم اردیبهشت آغاز و به مدت دو روز در سالن اداره آموزش واقع در پالایشگاه دوم برگزار گردید.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶) ۱۵:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید