جزییات خبر

دومین نشست مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با نمایندگان کارکنان قرارداد مستقیم برگزار شد

دومین نشست مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با نمایندگان کارکنان قرارداد مستقیم برگزار شد
(یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۲۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست صمیمی با مدیران نمایندگان کارکنان قرارداد مستقیم دیدار و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک و صمیمی با نمایندگان کارکنان مستقیم مجتمع مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی دقیق قرار داد و گفت: تفاوتی بین نیروهای رسمی و قرارداد مستقیم نمی‌‌بینم و شما نیروهای پرتلاش از ارزش‌های مهم این مجتمع بزرگ هستید.

باهوش در این نشست بیان کرد: بسیاری از موارد و مشکلات نیروهای ارزشمند قرارداد مستقیم را در حوزه داخل مجتمع حل و فصل می‌نماییم و موارد دیگر را در سطح ستاد شرکت ملی گاز ایران پیگیری و مرتفع خواهیم نمود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: از مدیران توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران دعوت شده تا در مجتمع گاز پارس جنوبی حضور یابند و با دقت مسائل و مشکلات کارکنان قرارداد مستقیم را بررسی و در مسیر قانونی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موارد را حل نمایند.

وی ادامه داد: کارگروهی را همسو با همین موضوع با حضور نمایندگان قرارداد مستقیم، مالی، حراست، منابع انسانی تشکیل خواهیم داد و امیدواریم شاهد پیشرفت و درخشش شما عزیزان در تمام حوزه ها و فعالیت شغلی و زندگی باشیم .

(یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید