جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی :

مدیران توانمند شرکت ملی گاز ایران طلایه داران تاریخ صنعت نفت و گاز کشور هستند

مدیران توانمند شرکت ملی گاز ایران طلایه داران تاریخ صنعت نفت و گاز کشور هستند
(چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۲:۴۷

مهندس باهوش در آیین تکریم مدیران عامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه فجر جم گفت: مهندس فرهنگ و نجفی، نمونه ای از مدیران برجسته، توانمند و جهادی صنعت گاز کشور هستند که در دوران پرافتخار خدمت صادقانه خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در این آیین که در شهرستان جم برگزار شد، افزود: شرکت ملی گاز ایران به این مدیران ارزشمند و پرافتخار کشور افتخار می ورزد و امیدواریم متخصصان و کارکنان در این عرصه از گفتار و اقدامات شاخص این بزرگان درس و الگو بگیرند.

وی در ادامه عنوان داشت: مهندس فرهنگ‌ و نجفی اکنون به سنبل عزت و نماد شکوه و بزرگی در خانواده بزرگ شرکت ملی گاز تبدیل شده اند و امیدواریم دوران پرافتخار بازنشستگی، آیینه ی روشن برای این دو بزرگوار باشد.

وی گفت: ما اکنون وظیفه داریم با تمام وجود به مردم خدمت کنیم و راه این مدیران ارزشمند را ادامه دهیم و کشور عزیزمان را در اوج قدرت و عزت نگه بداریم.

باهوش در ادامه تصریح کرد: زندگی این دو بزرگوار سرشار از ایثار و فداکاری بوده و این مدیران توانمند شرکت ملی گاز همیشه در تاریخ این صنعت برای همیشه ماندگار و درخشان خواهد بود.

(چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۲:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید