جزییات خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۳۵

آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح روز دوشنبه (20 دی‌ماه) در محل سالن آموزش ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ دومین مراسم سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در سالن آموزش مجتمع با حضور سردار چیذری، همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

سردار محسن چیذری در این آیین اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش نفس تازه ای به جان انقلاب دمید و نهال تنومند انقلاب اسلامی را دوباره آبیاری کرد.

وی ادامه داد: تجلیل از حاج قاسم تنها تجلیل از یک شخص نیست، که این شهید والامقام نماد اصلی متعهد بودن به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و تمام ارزش های این نظام مقدس می باشد.

سخنران ویژه این آیین تصریح کرد: توکل و توسل، ولایت مداری محور اصلی این شهید والامقام بود و امروز بسیاری از ملت‌ها، فرهنگ‌ها و اقوام با گرایش‌های متنوع دلبسته شخصیت سردار سلیمانی شده‌اند.

سردار چیذری افزود: تشیع بی‌نظیر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، انسجام اجتماعی بزرگی در کشور ایجاد کرد که به واسطه آن روحیه همکاری، شهادت، ایثار و… پس از این اتفاق دوباره در کشور احیا شد.
وی گفت: به شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی نباید فقط به عنوان فرمانده مقاومت توجه شود، بلکه باید به عنوان یک نماد هویت ملی ایرانی به آن توجه ویژه کرد و همواره راه و منش او را بعنوان یک الگوی بی نظیر به فرزندان خود انتقال بدهیم .

در ادامه این آیین احمد بابایی، شاعر آیینی کشور، در مدح و رسای حضرت فاطمه ی زهرا (س ) و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اشعاری را قرائت نمود.

این برنامه باشکوه با همت پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) پالایشگاه دوم و پایگاه مقاومت بسیج حضرت مهدی ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.
(سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید