جزییات خبر

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی

تشکیل کارگروه پژوهش یکی از اهداف شاخص پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی

تشکیل کارگروه پژوهش یکی از اهداف شاخص پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۲۴

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از تشکیل کارگروه پژوهش، خلاقیت و نوآوری در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن اسعدی، در این باره بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات پالایشگاه هفتم تشکیل کارگروه پژوهش، خلاقیت و نوآوری می باشد که با انجام این مهم بستر رشد و شکوفایی کارکنان و پیشبرد اهداف پژوهشی، استراتژیک و عملیاتی در این پالایشگاه فراهم می گردد.


وی با اشاره به ارتباط گسترده پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با دانشگاه و شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: دانشگاه و شرکتهای دانش بنیان با تحولات گسترده در رشد و توسعه کشور در حوزه های مختلف تاثیرات بسیار زیادی دارند و اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با حمایت و ارتباط گسترده، ایجاد فضای همدلی و تعامل با دانشگاه و شرکت های دانش بنیان توانسته گام های مهمی را در حوزه رونق اقتصادی و تولید بردارد.


اسعدی ; در نشست با کارکنان برتر کارگروه پژوهش، خلاقیت و نوآوری ادامه داد: کارکنان و جوانان خلاق و پژوهشگر در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی توانسته اند در سال‌های اخیر با انجام فعالیت ‌های پژوهش محور نقش آفرین باشند و حول محور نوآوری، همسو با افزایش بهره وری و تولید حرکت کنند.


مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی نماد صنعت و دانشگاه می باشد و توانسته ایم در سال های اخیر با استفاده از طرح‌ها و برنامه های نوآورانه، بکارگیری قطعات و تجهیزات داخلی این مهم را رونق ببخشیم.

اسعدی گفت: کارگروه پژوهش و خلاقانه در بازه زمانی دوسال اخیر 14 جلسه کارگروه تشکیل شده و این کارگروه توانسته 1 مورد پایان نامه کارشناسی ارشد و 2 پایان نامه دکترا را مورد حمایت قرار دهد.

اسعدی تصریح کرد: درهمین بازه زمانی، بیش از 11 موضوع پژوهشی درکارگروه پژوهش، خلاقیت و نوآورانه پالایشگاه هفتم مجتمع مطرح شده که 6 عنوان برتر در قالب پروژه پژوهشی در سایت مجتمع گاز پارس جنوبی درج گردد.

وی به مهمترین طرح ها و اقدامات شاخص این کارگروه نیز اشاره نمود و تشریح کرد: این کارگروه توانسته در بازه زمانی فعالیت خود ، طرح بسیار مهم کاهش دی اکسید کربن از اتان ، شناسایی ولتاژ اضافی در پالایشگاه هفتم، طرح های اصلاحی جهت فرمان پذیر کردن شیرهای واحد 104 را با موفقیت ثبت نماید.

مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی ادامه داد: بالا بردن ثبات تولید با یافتن عیوب مشکلات پی ال سی ایستگاه برق پالایشگاه هفتم و بهینه سازی حفاظت الکتریکی کمپرسورهای واحد 104 از جمله اقدامات شاخص این کارگروه می باشد.

(شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید