جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید، اشتغال و سرمایه های انسانی از مهمترین دستاوردهای بزرگترین مجتمع گازی کشور است

تولید، اشتغال و سرمایه های انسانی از مهمترین دستاوردهای بزرگترین مجتمع گازی کشور است
(چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۱۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تولید پایدار گاز و اشتغال جوانان توانمند و سرمایه های انسانی از مهمترین دستاوردهای مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود حسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در دیدار نوروزی مهندس عراقی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: تولید، اشتغال و سرمایه های عظیم انسانی مهمترین اقدامات ارزشمند در مجتمع عظیم گازی کشور می‌باشد.

مهندس حسنی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با عزمی راسخ و با نگاه به افق 1404 که سرآمد در عملیات و رقابت پذیر در تراز جهانی گام‌های بلندی در مسیر تولید پایدار خواهند گذاشت.

وی گفت: ارزش‌های مجتمع گاز پارس جنوبی کماکان به قوت خود باقی است و پایبندی متخصصان و کارکنان این مجتمع عظیم به ارزش‌های سازمانی بیشتر خواهد شد.

حسنی در ادامه یادآور شد: در آینده مضامین استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی در رابطه با تولید، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف انرژی و منابع، ارتقاء رضایتمندی ذینفعان، ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت، مدیریت دارایی و فیزیکی و کنترل بهای تمام شده خدمات و محصول به قوت خود باقی است.

وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 95، بیش از 63 درصد از گاز کشور را تامین کرده است و اکنون در تولید اتان بیش از 42 درصد افزایش داشته‌ایم.

مهندس حسنی با بیان تولید قابلیت پذیری در سال 96 و 97 افزود: با توان و تلاش چشمگیر کارکنان و متخصصان در این مجتمع عظیم گازی کشور به میزان 98 درصد رشد خواهد رسید و این مهم در رشد اقتصاد کشور بسیار مهم خواهد بود.

وی به سه مورد از اقدامات ارزشمند پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی نیز اشاره نمود و گفت: مشعل سوزی در پالایشگاه اول به میزان 50 درصد کاهش یافته است و این مهم سبب خاموشی یکی از مشعل ها به طور کامل در این پالایشگاه شده است.

حسنی بر همین اساس گفت: بازسازی ردیف‌های دوم فازهای 20 و21 که به طور کامل و بسیار مطلوب محقق شده است و مدیریت بسیار شایسته بحران در بارندگی‌های سیل آسای اخیر از اقدامات بسیار مهم در سال گذشته بوده است.






مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید