جزییات خبر

در اولین روز‌های کاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال؛

دیدار نوروزی مهندس عراقی با کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

دیدار نوروزی مهندس عراقی با کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۴۶

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید در نخستین روزهای کاری خود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، با کارکنان عظیم‌ترین مجتمع گازی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهندس عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز در دیدار صمیمانه با مدیران و کارکنان مجتمع ضمن تشکر به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در سال 95 و تبریک به مناسبت سال نو اظهار داشت: شما مدیران و کارکنان پرتلاش در مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت، مایه‌ی افتخار شرکت ملی گاز بودید و با عمل به تمام تعهدات باعث سربلندی در کشور شدید.
معاون وزیر در ادامه افزود: امروز شرکت ملی گاز یک برند مهم در سطح کشور می‌باشد و این باعث افتخار همه‌ی کسانی می‌باشد که در سازمانی حضور دارند و کار می‌کنند که یکی از قوی‌ترین، مهم‌ترین، و بهترین سازمان کشور می‌باشد و این بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به ایجاد فضای امید و جاری کردن این مهم در جامعه عنوان داشت: کارکنان شرکت ملی گاز با انجام اقدامات بسیار شایسته و بزرگ توانسته اند امید را در جامعه زنده نگه دارند و باید بتوانیم در سال جدید این امیدواری را همواره حفظ نماییم.

مهندس عراقی یادآور شد: مسولان و مدیران کشور باید به کارهای بزرگ شما فرزندان این مملکت که با جان و دل در سخت‌ترین شرایط ایستادگی کردید و توانسته‌اید اعتبار و عزت کسب نمایید افتخار کنند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی با ایجاد فضای اعتماد توانسته اند تولید پایدار گاز را به طور شایسته حفظ نمایند و بزرگترین تولید کشور را به خود اختصاص دهند.

وی در ادامه به پنجاه سالگی شرکت ملی گاز ایران نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه پنجاه سالگی شرکت ملی گاز امسال به بهترین نحو ممکن اجرا شد که نشان از همدلی و یکپارچگی شما نیروهای خدوم و فداکار میدهد و توانسته‌اید در سال گذشته بهترین رویدادها را رقم بزنید.

عراقی به چندین اقدام شایسته در سال گذشته نیز اشاره نمود و گفت: افتتاح 5 ایستگاه به طور همزمان و بهره‌برداری از خط 42 اینچ رشت به سنگر در بدترین شرایط جوی نشان از عزم و اراده‌ی بزرگ کارکنان شرکت ملی گاز می‌باشد.

وی به شاهکار بزرگ جوانان مملکت در روزهای پایانی سال گذشته نیز اشاره کرد و عنوان داشت: خط زاهدان و ارسال گاز به این خطه از سرزمین پهناور ایران یکی از شاهکارهای شرکت ملی گاز بوده است که توانسته بیش از 75 درصد این پروژه را در سال 95 به سرانجام برساند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: با وجود علاقه‌مندی و توانمندی شما جوانان و متخصصان جوان، سال 96 سالی سرشار از موفقیت‌های عظیم و خلق حماسه‌های ماندگار در این شرکت عظیم کشور خواهیم بود.
عکس راهپیمایی 22 بهمن
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید