جزییات خبر

با شعار؛ برای حفظ زمین چراغ های اطرافمان را تنها برای 60 دقیقه خاموش کنیم

طرح جهانی ساعت زمین در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

طرح جهانی ساعت زمین در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۳۳

با حضور رئیس HSE پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی،رئیس شیفت و مسئولین عملیات‌ در محل اتاق کنترل مرکزی پالایشگاه پنجم طرح جهانی ساعت زمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، امید معرفیان فرد، رئیس HSE پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت می باشد که در آن خانواده ها و کسب و کار با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکترونیکی غیر ضروری خود به مدت 60 دقیقه هر ساله آن را یادآوری می کنند.

معرفیان فرد در ادامه اظهار داشت: آرمان نخست این اقدام این است که آگاهی درباره تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان نهادینه شود تا بتوان صرفه جویی کوتاه مدت انرژی در ساعت زمین را به یک اقدام بلند مدت تبدیل کرد و تغییرات پایدار در رفتارها و سرمایه گذاری ها انجام شود.

وی ادامه داد،این طرح یک اقدام ابتکاری و برای تشویق مردم ،تجار و دولت ها در سرتاسر دنیا برای آگاهی در خصوص رد پای اکولوژیک خود و تشویق آنها برای گفتگو در این زمینه است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: مشارکت در اقدام ساعت زمین نشان یک تعهد است برای تغییری بیش از یک ساعت ، و همه مردم کشور عزیزمان ایران می توانند با خاموش کردن لامپ های اضافی و خاموش کردن نمادین ساختمان ها و اماکن عمومی به مدت یک ساعت در این مهم شرکت کنند.

وی تاکید نمود: بی شک مشارکت فعال در این طرح برای داشتن محیط زیست پایدارتر و توسعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار موثر است.

سوم


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید