جزییات خبر

با هدف ارتقا، سطح آمادگی جسمانی و افزایش توان علمی؛

مسابقات علمی، ورزشی کارکنان حراست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مسابقات علمی،  ورزشی کارکنان حراست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۷:۲۷

مسابقات علمی و ورزشی در رشته های مختلف ورزشی، به میزبانی حراست پالایشگاه پنجم مجتمع گازی پارس جنوبی، با حضور حداکثری کارکنان واحد حراست این پالایشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد سملی، رئیس حراست مجتمع عظیم گازی کشور ضمن بیان مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات در بین کارکنان حراست مجتمع افزود؛ نیروهای حراست می بایست مطابق با شرایط ،سطوح و دانش علمی خود را در همه حوزه های کاری در این مجموعه عظیم توان خود را ارتقاء داده تا بتوانند در برابر آسیب‌ها و تهدیدهای امنیتی بهترین عکس العمل و پیش بینی را جهت واکنش سریع در مقابله با بحران به منظور افزایش ضریب حفاظتی تاسیسات به نمایش بگذارند.

وی در ادامه با بیان مهمترین هدف از برگزاری مسابقات ورزشی گفت: مهمترین اهداف این برنامه ها بالا بردن سطح آمادگی جسمانی نیروهای حراست می‌باشد و خوشبختانه کارکنان حراست با حضور بیش از 75 نفر استقبال بسیار خوبی از این دوره از مسابقات انجام دادند .

این مقام مسئول ضمن تاکید بر پیگیری مستمر وضعیت این شاخص مهم در بین کارکنان حراست اظهار کرد: امروزه یکی از پارامترهای اصلی در ممیزی و ارزیابی عملکرد واحدهای حراست، وضعیت آمادگی فیزیکی کارکنان می باشد.

سملی با بیان رشته‌های برگزار شده در این مسابقات افزود: سناریو نویسی، آمادگی جسمانی ( شامل رشته های مختلف )، پرتاب توپ بسکتبال و تنیس روی میز از رشته‌های ورزشی در این دوره ازمسابقات می‌باشد.

رئیس حراست مجتمع عظیم گازی کشوردر پایان از برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئول حفاظت فیزیکی پالایشگاه پنجم جهت برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر بعمل آورد.

گفتنی است، در پایان این مسابقات و پس از ارزیابی‌های کمی و کیفی نیروهای شرکت کننده توسط کارشناسان حراست و HSE، نفرات برتر انتخاب و با اهداء جوایزی از آنها قدردانی به عمل آمد.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از برنامه ریزی های که توسط مسئول محترم حفاظت فیزیکی پالایشگاه پنجم جهت برگزاری این مسابقات انجام گرفته است.

سوم
سوم
اصلی


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۷:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید