جزییات خبر

با مجموع هزار و 146 دستور کار اصلاحی و پیشگیرانه؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد

عملیات تعمیرات  اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد
(دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۷:۴۴

با مجموع 1146 دستور کار اصلاحی و پیشگیرانه، تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جمال رحیمی،سرپرست تعمیرات پالایشگاه سوم مجتمع با اعلام این خبر افزود: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم با مجموع 1146 دستورکار شامل 628 دستور کار اصلاحی و 518 دستورکار پیشگیرانه و با پیش بینی 25 روز زمان تعمیرات اساسی آغاز شد.

وی با توجه به زمانهای فعال و توقف واحدهای درگیر تعمیرات گفت: در بازه پیش بینی شده تعمیرات اساسی؛ 5 روز از این زمان توقف کامل واحدهای عملیاتی به منظور انجام فعالیت های قابل انجام، برنامه ریزی شده است.

جمال رحیمی در ادامه بیان کرد: تعمیرات اساسی سال 98 پالایشگاه سوم یک تعمیرات اساسی عمده با تمرکز بر فعالیتهای بازرسی و تعمیرات فاز 5 (ردیف های سوم و چهارم شیرین سازی گاز) شامل 17 برج ، 10 بستر غربال مولکولی ، 48 درام و 34 مبدل و غیره می باشد.

ایشان اظهار داشت: اقدامات و فعالیتهای مهم تعمیراتی این دوره تعویض خطوط مربوط به بخار ریبویلر برج احیاء ردیف سوم و چهارم با تعویض جنس لوله ، تعویض سینی های برج واحد 114 و تعویض پیچ و مهره های دودکش واحد 108 می باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء سیستم تامین برق پالایشگاه و در راستای افزایش قابلیت اطمینان تولید پس از وصل برق پشتیبان همکاران تعمیرات برق پالایشگاه سوم با طراحی و پیاده سازی سیستم توزیع برق پالایشگاه و در سرویس قراردادن آن پس از چک های نهایی این امکان جهت وصل برق پشتیبان درهر زمان را ایجاد می نماید و همچنین جهت افزایش اطمینان برق اضطراری 48 ولت پالایشگاه تغییرات سخت افزاری در این سیستم انجام خواهد شد.

سرپرست تعمیرات پالایشگاه سوم در پایان گفت: امید می رود با توکل به خداوند متعال و با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شبانه روزی نیروهای متعهد و متخصص پیمانکاری و رسمی، تعمیرات اساسی سال 98 پالایشگاه سوم ایمن و موثر در زمان مشخص شده انجام گردد.

1
1
1
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۷:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید