جزییات خبر

وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از عسلویه:

مجتمع گاز پارس جنوبی یک صنعت آبرومند است

مجتمع گاز پارس جنوبی یک صنعت آبرومند است
(یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) ۱۰:۰۹

وزیر اطلاعات با تاکید بر نقش مهم امنیت در تمام امور اظهار داشت: این وزارتخانه در این راستا تمام توان خود را در بخش های مختلف و حمایت از فعالان در حوزه پارس جنوبی انجام می دهد

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی بعدازظهر دیروز در حاشیه بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه این مجتمع یک صنعت آبرومند در کشور است، گفت: تکمیل فازهای پارس جنوبی دستارود مهمی است که در سالیان اخیر با همت تمام مدیران و کارکنان در عسلویه اتفاق افتاده است.

وی در ادامه به اهمیت برداشت از مخزن مشترک پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: تحقق این موضوع در حال حاضر باعث افزایش برداشت بیشتر گاز از این مخزن در مقایسه با کشور قطر شده که این مهم مدیون عشق مدیران و کارکنانی است در این منطقه فعالیت داشته و دارند.

وی در ادامه به اهمیت بهره برداری مناسب از تأسیسات عظیم پارس جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه نیز تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه عسلویه نماد امیدواری و تدبیر تلاش متخصصان و مهندسان ایرانی است افزود: در منطقه پارس جنوبی و عسلویه با تلاش متخصصان داخلی تحولات شگرفی ایجاد شده که نشان از این است که آینده‌ای امیدوار کننده‌ای در پیش است.

وی تاکید کرد: وزارت اطلاعات آماده خدمت به بخش صنعت است و با توجه به اینکه، فعال کردن صنعت خطه جنوب به معنای ثبات جمعیت این منطقه و به معنی بالا بردن ضریب امنیت است از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی‌شود.

علوی با تاکید بر پیگیری و حل مشکلات در این منطقه افزود: هر طرحی که بتواند در حل مشکلات منطقه جنوب ورونق تولید تسهیل کننده باشد از طریق وزیران مربوطه پیگیری می‌شود.

وی، سلامت و امنیت را دو نعمت ناشناخته دانست و خاطر نشان کرد: امنیت کالای نامحسوس است تا از دست نرود به‌خوبی اهمیت آن آشکار نمی‌شود به همین سبب کمتر کسی متوجه ثمره کار سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌شود.

وزیر اطلاعات جایگاه امنیت در توسعه و پیشرفت را بسیار مهم دانست و افزود: برای نمونه در همین عسلویه چنانچه امنیت نباشد پیمانکاران منطقه نمی‌توانند فعالیت کنند.

علوی با اشاره به اینکه امنیت در سرمایه گذاری و رشد فیزیکی کار تاثیر به‌سزایی دارد تصریح کرد: در این راستا موظف به حمایت از اقتصاد و فعالان اقتصادی هستیم تا بتوانند به‌خوبی روی پای خود بایستند.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) ۱۰:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید