جزییات خبر

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۰۳

به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر جشن چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور کارکنان و مدیران پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این مراسم بهزاد سالاری، مدیریت پالایشگاه چهارم ضمن تبریک و تهنیت ایام خجسته ی فجر انقلاب به تمامی کارکنان پرتلاش این پالایشگاه گفت: دهه فجر تجلی وحدت، صبر و استقامت ملت ایران است و برای پاسداشت این دهه باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: یکی از بهترین راهکارها جهت خنثی سازی تهدیدات، استفاده مناسب از فرصت ها و یکی از بهترین فرصت ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی، بزرگداشت ایام الله دهه فجر میباشد که فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

مهندس سالاری با اشاره به رشادت ها و جانفشانی جوانان انقلاب گفت: اکنون کارکنان و متخصصان مجتمع گاز نیز همانند جوانانی که در صحنه های پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند در سنگر اقتصادی و شکوفایی کشور گام بر می دارند و درسایه همدلی و کار گروهی درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهند نمود.

گفتنی است؛این مراسم شامل برنامه های متنوعی از قبیل، مسابقات ورزشی: دو و میدانی، دوچرخه سواری کندرو، ماست خوری در بخش آقایان و دارت در بخش بانوان و همچنین اجرای موسیقی محلی، اجرای تئاتر توسط کودک خردسال بود.

در پایان مراسم از نفرات برتر مسابقات ورزشی و همچنین کارگران و کارمندان نمونه شاغل در پالایشگاه چهارم تقدیر به عمل آمد.

1
1
1
1
سوم
سوم
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید