جزییات خبر

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) در مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷) ۱۳:۳۵

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه ‌زهرا(س) با حضور کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در نمازخانه ی ساختمان ستاد و تمامی پالایشگاه های مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در روز شهادت دخت نبی اکرم (ص) به سوگواری پرداختند.

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نمازخانه ستاد مجتمع با حضور مداح اهل بیت کربلایی میرزایی برگزار گردید.


در این مراسم حجت السلام والمسلمین حسینی امام جماعت ستاد عنوان داشت: دفاع از ولایت حضرت علی(ع) بعد از رحلت حضرت محمد(ص) یکی از فعالیت های مهم اجتماعی سیاسی حضرت می باشد که پایداری و استقامت در راه خدا و دفاع از امام زمان خود، الگویی بی نظیر برای نسل امروز ما می باشد. خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) در تاریخ زبانزد است.

حجت السلام حسینی خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام(ص) در توصیف حضرت فاطمه(س) می فرمایند: حضرت فاطمه (س) عزیزترین مردم در نزد من است. بی شک خداوند با خشم فاطمه به خشم می آید و با خشنودی او خشنود می شود. هر کس فاطمه علیها السلام را زیارت کند، مانند این است که مرا زیارت کرده است.

گفتنی است مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در پالایشگاه دهم نیز با حضور کارکنان و شیفتگان اهل بیت با حضور مداح کربلایی بصیرت نیا برگزار شد.

تصاویر مربوط به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مجتمع گاز پارس جنوبی

1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷) ۱۳:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید