جزییات خبر

همزمان با چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

آیین تجلیل از بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

آیین تجلیل از بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷) ۰۸:۰۰

جشن ویژه‌ی فجر انقلاب و آیین تجلیل از بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور خانواده معظم بازنشستگان، جانشین مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن همایش منطقه ویژه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، آیین تجلیل از بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با ایام خجسته پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی و با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در سالن همایش منطقه ویژه برگزار شد.


این مراسم با حضور مجری صدا و سیما کشور، خانم مبینا نصیری و با اجرای زنده گروه موسیقی با حضور خواننده محبوب کشوری، محمد معتمدی برگزار گردید.


در ادامه‌ی مراسم آیین تجلیل از بازنشستگان، ایرج خرمدل، جانشین مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام خجسته‌ی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تلاش و زحمات کارکنان بازنشسته‌ی مجتمع تقدیر نمود.


مهندس خرمدل در ادامه افزود: عزیزان و همکاران بازنشسته دستاوردهای عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی می باشند و در تمامی دستاوردها و پیشرفت های مجتمع نقش آفرین بوده اند.

وی در ادامه عنوان داشت: این مراسم نه تنها جشن بازنشستگی است، بلکه جشن استمرار میراث بزرگی می باشد که به همت و پایمردی یکایک شما به نسل بعد سپرده می شود و پایداری از این میراث و داشته ها وظیفه ی همه مدیران و کارکنان مجتمع عظیم گازی کشور می باشد.

وی گفت: اکنون با شناختی که از مهندس تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مهندس فرهنگ می باشد، از این به بعد علاوه بر نگهداشت این اعتماد و نتیجه ی اقدامات موثر کارکنان مجتمع در صنعت گاز کشور که مستقیم بر رفاه مردم اثر مستقیم دارد و برای کشور عزیزمان تولید ثروت می کند باید جزء اولویت های کاری مان قرار داده شود. که این مهم وظیفه ی سنگین برای ما و آیندگان است.

خرمدل با اشاره به دوران بازنشستگی افزود: بازنشستگی فصل جدیدی در فرایند زندگی است و بازنشستگان گنجینه هایی از تجربه، تخصص، تواناییو مهارت هستند و من این گنجینه ها را هویت و شناسنامه سازمان می دانم .

وی گفت: شما عزیزان بازنشسته با توکل برخدا و تکیه بر خرد و دانش و همت خود تلاش های فراوان نموده اید و تجربه های بسیاری را اندوخته اید و اکنون این تجارب را به جوانان انتقال داده اید.


خرمدل خاطرنشان کرد: اساس بزرگترین و ارزشمندترین دارایی و سرمایه ی هر سازمانی نیروی انسانی آن می باشد که با کسب تجربه و مهارت و انتقال آن به نسل بعدی نه فقط مستهلک نمی شود بلکه بالنده و فزاینده نیز می گردد.

به گفته ی خرمدل، بازنشستگی روح تجربه دانش و فضیلت است و این معرفت و فرزانگی آسان به دست نیامده، لذا بازنشستگی پایان بهره وری افراد در جامعه نیست بلکه آغاز فرهیختگی انسان است و این تجارب و اندخته های شما بازنشستگان باید چراغ راه آیندگان باشد.


این مقام مسئول گفت: گرامیداشت بازنشستگان در واقع نکوداشت آینده ی خودمان است و تجلیل از این عزیزان تکریم از ثروت و سرمایه سازمان و انتقال امید به کارکنان می باشد.


مهندس خرمدل عنوان داشت: بازنشستگان با پرتو افشانی تجربه و دانش و اندخته های خود همچنان تداوم خواهند داشت و چشمه ی یاری و مهربانی را زنده و زاینده خواهند نمود.


در این مراسم، از آقایان بازنشسته: احمد مرادی بیجار پیسی، سهراب محمودی فرد، محسن زمانی نژاد، سید عبدالرضا موسوی دشتستانی، راشد جوانبخت دلیر تجلیل بعمل آمد.


1
1
1
اصلی
1
1
1
اصلی
1
1
1
1



مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷) ۰۸:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید