جزییات خبر

پیام تبریک روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛

به مناسبت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

به مناسبت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران
(شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۵:۱۷

سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره ) و آغاز چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خدمت همه همکاران عزیز و مردم شریف ایران عزیز، تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

بی شک برپایی حکومت اسلامی به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ترسیم الگوی مدینه فاضله ای ست که ملت ایران در طول سال ها تلاش و مبارزه و جهاد به استقلال آن شتافته اند.

ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از ظلم و جور حکومت ستمشاهی نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام را آموخته است و سرنوشت خویش را خود بر اساس آموزه های دین اسلام تعیین می کند.

امروز ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید بر معنویت و تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی، اندیشه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه است و اگر ارزش های انقلاب را از دست بدهیم بی تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در راستای خود باوری که هدیه بزرگ انقلاب اسلامی می داند با اتکا به خداوند یکتا تلاش می کند آبادانی و آرامش خاطر را در گوشه ای از ایران عزیز به مردم شریف کشور هدیه کند.

بر این باور هستیم که می توان شعار( ما می توانیم) را به عظمت یک انقلاب و به بلندای همت و تلاش جهادگونه فرزندان این آب و خاک همواره زنده و پویا نگه داشت و در این مسیر دستان همراه تمامی مردم و مسئولین را با شور و اشتیاق مضاعف خواهیم فشرد.

روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۵:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید