جزییات خبر

مدیرتعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۳۶

مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه زمانی 3 روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد رضا مصلایی، مدیرتعالی سازمانی مجتمع در این باره گفت: ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت به مدت سه روز و از تاریخ 29 دی ماه لغایت 1 بهمن ماه در مجتمع گاز پارس جنوبی توسط 8 نفر از ارزیابان جایزه برمبنای مدل تعالی سازمانی EFQM در محدوده ستاد و 5 پالایشگاه اول تا پنجم انجام گردید.

مدیرتعالی سازمانی مجتمع در ادامه اشاره نمود: با توجه به حرکت مجتمع در مسیر سرآمدی و انجام فعالیت ها مبتنی برمدل تعالی سازمانی EFQM، خودارزیابی مبنی بر مدل مذکور صورت پذیرفته و ضمن شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود، پروژه های بهبود تعالی سازمان تعریف گردیدند که برخی از آنها بصورت کامل اجرا و برخی درحال اجرا می باشند.

مصلائی به فعالیت های انجام شده طی سال گذشته در این خصوص نیز اشاره نمود و بیان داشت: در مجتمع گاز پارس جنوبی 8 کمیته تعالی شامل کمیته های رهبری و استراتژی، کارکنان، شرکا، مالی، زیرساخت و تجهیزات، دانش و تکنولوژی ، فرایندها و مشتریان و جامعه ، مسئولیت حصول اطمینان از انجام فعالیتها مبتنی برمدل تعالی سازمانی را عهده دار می باشند .

مصلائی خاطرنشان کرد: سرآمدی نقطه پایان نیست بلکه مسیری است که سازمانها درآن مسیرمیبایستی گامهای خود را استوار بردارند، لذا رهبران شرکت مصمم هستند با اجرای فعالیتها و پروژه های تعیین شده در نقشه راه تعالی ، حرکت در این مسیر را ادامه دهند.
مدیر تعالی سازمانی به اهتمام ویژه مدیرعامل مجتمع به نهادینه سازی ارزشهای سازمانی و همچنین مفاهیم بنیادین تعالی درمجتمع اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: تلاش می نماییم که مفاهیم مدل تعالی سازمانی در مجتمع بیش از پیش تبیین و اجرا نمائیم.

وی در پایان از زحمات، حمایت ها، تلاش ها و همدلی همه مدیران و کارکنان در همراهی این مسیر تشکر و قدردانی نمود.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید