جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

تجربه بالا و عملکرد ارزشمند کارکنان رمز موفقیت مجتمع گاز پارس جنوبی

تجربه بالا و عملکرد ارزشمند کارکنان رمز موفقیت مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۴۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تجارب بالا و عملکرد بسیار شایسته و ارزشمند کارکنان و متخصصان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی، رمز موفقیت، عزت و سربلندی در این مجتمع عظیم گازی کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود حسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای نشست هم‌اندیشی روئسای منابع انسانی پالایشگاه‌های مجتمع که به میزبانی پالایشگاه هفتم برگزار شد خاطرنشان کرد: خوشبختانه تجارب بالا و عملکرد شایسته‌ و ارزشمند متخصصان و کارکنان در تمام حوزه‌های مهم و حیاتی به کمک مجتمع گازی پارس جنوبی آمده است.

وی با بیان نگاه عمیق و ارزشمند وزیر نفت به کارکنان مجتمع افزود: اکنون وزیر نفت به این باور رسیده است که کارکنان و متخصصان پرتلاش مجتمع در حوزه بهره‌برداری از پالایشگاه‌های جدید، بدلیل عملکرد بسیار خوب و شایسته بهترین هستند.

حسنی در ادامه‌ى نشست هم‌اندیشی، ضمن تجلیل از بازنشستگی آقایان بهروز تبریزی به عنوان مشاور منابع انسانی و منصور حسنی به عنوان رئیس منابع انسانی پالایشگاه هفتم عنوان داشت: نقش بی‌بدیل و بسیار مهم کارکنان در بهره‌برداری پالایشگاه‌های جدید ستودنی می‌باشد و اقدامات تبریزی در زمینه‌ی فراهم نمودن شرایط مطلوب و انجام پی‌گیری‌های لازم جهت تائید ساختار سازمانی فازهای 19 و 20 و21 بسیار تاثیر‌گذار و حیاتی بوده است.

وی به نقش و خدمات ارزنده‌ی منصور حسنی نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: نقش آقای حسنی نیز در خلق این موفقیت‌های بزرگ بسیار مهم و ارزشمند می‌باشد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با مهم دانستن نقش منابع انسانی در پالایشگاه‌های مجتمع عنوان داشت: حسنی در فازهای 17 و 18 منشاء اقدامات اثربخش و خوبی بوده و جانشین وی باید در کوتاه‌ترین بازه زمانی مشخص شود و با توان و انرژی بیشتری در این جهت گام بردارد.

وی با بیان تحویل‌گیری فازهای جدید پارس جنوبی نیز گفت: کارکنان و متخصصان جوان مجتمع باید برای تحویل گیری فازهای 19، 20 و 21 پارس جنوبی آمادگی لازم را در ابعاد مختلف کسب نمایند و انشالله در سایه همدلی و انسجام کامل، در آینده بسیار نزدیک این فازهای مهم را تحویل خواهیم گرفت.



مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید