جزییات خبر

فرماندار شهرستان عسلویه با حضور در جلسه هفتگی تولید مجتمع گاز پارس جنوبی:

به وجود شما فرزندان پرتلاش در مجتمع گاز پارس جنوبی افتخار می کنیم

به وجود شما فرزندان پرتلاش در مجتمع گاز پارس جنوبی افتخار می کنیم
(سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷) ۱۰:۵۲

فرماندار شهرستان عسلویه با حضور در جلسه هفتگی تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون به وجود شما فرزندان عزیز و پرتلاش این سرزمین افتخار می کنیم که در شرایط بسیار سخت کنونی با قامتی استوار و قدم های محکم ایستاده اید و در مسیر شکوفای اقتصاد کشور حرکت می کنید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ عبدالنبی یوسفی، فرماندار شهرستان عسلویه با جلسه ی هفتگی تولید در مجتمع گاز که مدیر عامل، مدیران ستادی، پالایشگاهی و بهره برداری نیز حضور داشتند ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی متخصصان و کارکنان مجتمع بیان کرد: در شرایط بسیار حساس کنونی کشور که اکنون با آن مواجه هستیم شما فرزندان مملکت بی ادعا در حال تلاش هستید.

وی ادامه داد: این حرکات، تلاش ها و پشتکار بی نظیر شما باعث شده که نقاط قوت در مسئولین نیز تقویت شود و ما به خود می بالیم که چنین فرزندان بزرگی داریم.

یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز که در جمع شما عزیزان حاضر شدم و با شنیدن گزارشات بسیار دقیق شما مدیران پالایشگاهی از شرایط کنونی پالایشگاه های مجتمع، دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست و انشالله این مسیر تولید با قوت هر چه تمام طی خواهد شد.

وی در خصوص ایجاد فضای امن و آرامش کنونی در منطقه گفت: اکنون متخصصان وکارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی های منطقه نیازمند امنیت و آرامش هستند تا در سایه آرامش بتوانند در کارهای خود موفق ظاهر شوند و دستگاههای دولتی با کمال میل و با تلاش شبانه روزی در حوزه امنیت گام بر می دارند.

فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به مساعل مهم ایمنی، برگزاری مانور و پدافند غیر عامل افزود: مساعل ایمنی باید با حضور مدیران شایسته و جوانان خوش فکر در تمامی پالایشگاههای مجتمع به صورت بسیار دقیق پیاده سازی و رعایت شود تا این صنعت بزرگ همواره بدون حادثه و هیچ گونه مشکلی به کار خود ادامه بدهد.

وی در ادامه توجه به مسائل پدافند غیر عامل را بسیار ضروری و مهم دانست و عنوان داشت: اکنون در مراکز علمی دنیا روی اصول پدافند غیرعامل بسیار کار می شود و ما نیز با تمام تلاش باید مسائل پدافند غیر عامل را پیاده سازی نماییم.

یوسفی به آموزش نیروی انسانی و جامعه ی پیرامونی در خصوص مساعل ایمنی نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم یک آموزش کامل و دقیق در حوزه ایمنی به کارکنان و جامعه ی پیرامونی و بومی که در مجاورت پالایشگاه های مجتمع هستند ارائه داده شود.

وی ادامه داد: مدیران باید ظرفیت های جامعه پیرامونی در حوزه منابع انسانی، بازار، فضای گردشگری و ... شناسایی نمایند و از تمام امکانات منطقه استفاده گردد و این مهم باعث ایجاد ارتباط ی بسیار خوب در بین جامعه و شرکت های منطقه خواهد شد.

فرماندار شهرستان عسلویه به انجام اقدامات بسیار شایسته ی مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی در منطقه اشاره نمود و گفت: مدیران مجتمع خوشبختانه در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی تلاش های فراوانی انجام داده اند و انشالله امیدواریم این اقدمات شایسته روز به روز بیشتر شود تا انتظارات جامعه ی پیرامونی در این خصوص برآورده گردد.
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷) ۱۰:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید