جزییات خبر

با افزایش سرعت در انجام عملیات‌های تعمیراتی؛

ساخت کارگاه تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

ساخت کارگاه تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۲:۳۱

عملیات ساخت کارگاه تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی دقیق ، با تلاش کارکنان با موفقیت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی بیان داشت: عملیات ساخت کارگاه تعمیرات، با تلاش شبانه روزی واحد مهندسی پالایشگاه اول با موفقیت در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن به پایان رسید.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به نیاز بسیار ضروری پالایشگاه اول به مکانی جهت امور تعمیراتى؛ عملیات جایابی به همراه طراحی و ساخت کارگاه مذکور در واحد مهندسی پالایشگاه اول طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده در موعد مقرر به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: این پروژه مهم در یک مجموعه کارگاهی شامل: کارگاه تعمیرات مکانیک، تعمیرات برق، تعمیرات ابزاردقیق و بخش اداری با تجهیزات کامل برقی و تأسیساتی در زیربنای هفتصد مترمربع و در مدت زمان یازده ماه به طور کامل مورد بهره برداری قرار گرفت.

هاشمی یادآور شد: اجرای این پروژه مهم با هدف ایجاد صرفه جویی مالی و زمانی، با همت کارکنان و متخصصان پالایشگاه اول محقق شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه مهم کارهای تعمیراتی در پالایشگاه اول با سرعت و شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.
سید محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و افزایش توان متخصصان جوان، مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت تولید پایدار گاز و تامین سوخت مورد نیاز هم‌وطنان گام‌های بسیار موثری برداشته است.

وی با بیان دستاوردهای مهم این پروژه گفت: از دستاوردهای مهم این طرح می توان به بهبود شرایط محیط کار؛ افزایش بازده تجهیزات؛ سرعت کارهای تعمیراتی پالایشگاه در مواقع ضروری و بهبود شرایط کار کارکنان اشاره نمود.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان افزود: کارکنان و متخصصان اولین فاز گازی پارس جنوبی، با تکیه بر توان فکری، توانمندی داخلی و دانش نوین و با ایجاد فضای تبادل تجارب توانسته‌اند در اقتصاد کشور نقش بسزایی ایفاد نمایند.
عکس دوم مهندس هاشمی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۲:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید