جزییات خبر

در راستای ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد؛

نشست رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز با کارکنان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی

نشست رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز با کارکنان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷) ۰۹:۵۸

در آستانه برگزاری پنجمین دوره" خود ارزیابی الگوی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد"، جلسه ای با حضور آقای امجدی پور،رییس محترم امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و با حضور اعضائ کمیته راهبری ارتقای سلامت نظام اداری، در ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این جلسه، مدیر محترم منابع انسانی مجتمع به عنوان رئیس کمیته راهبری، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و تشکر و قدردانی از همکاران بابت توجه ویژه به موضوع، بر لزوم اهتمام بیشتر به نهادینه سازی و جاری شدن فرهنگ سلامت اداری در مجتمع اشاره و خواستار همکاری همه جانبه با امور بازرسی شرکت ملی گاز شدند.

در ادامه، گزارش اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقاء سلامت نظام اداری توسط بهزاد ابراهیمی(دبیر کمیته سلامت نظام اداری مجتمع)، ارایه و نیازها و چالش های موجود نیز مطرح گردید.

سپس، دیگر اعضا در این نشست به طرح سوالات و ابهامات خود در خصوص موضوع پرداختند.

در ادامه این نشست، آقای امجدی پور با اشاره به اهمیت و جایگاه استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی در مجموعه شرکت ملی گاز، رهنمودهای لازم برای رفع ابهامات و سوالات همکاران را ارایه و ابراز کردند.

وی در ادامه گفت: انتظار می رود مجتمع معظم گاز پارس جنوبی با اهتمام کامل مدیران و توان تخصصی کارشناسان خبره ای که در اختیار دارد، همانند سال 95 یکبار دیگر جایگاه عالی خود از حیث سلامت نظام اداری را تکرار نماید.

1
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷) ۰۹:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید