جزییات خبر

مهندس زمانی نژاد در جمع اعضای هیئت مدیره و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور جوانان فرهیخته و پرتلاش به یک دانشگاه بزرگ تبدیل شده است

مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور جوانان فرهیخته و پرتلاش به یک دانشگاه بزرگ تبدیل شده است
(دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۰۲

مهندس زمانی نژاد, در جمع اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ارزش های بسیار زیادی در تمامی سطوح مجتمع گاز پارس جنوبی نهادینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهندس زمانی نژاد که پس از سالها تلاش مجدانه و صادقانه به درجه ی بازنشستگی نائل گردید در جمع اعضای هیئت مدیره و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ارزش های بسیار زیادی در تمامی سطوح مجتمع گاز پارس جنوبی نهادینه شده و این مجموعه ی بسیار بزرگ اکنون با حضور جوانان فرهیخته و مدیران لایق و شایسته تبدیل به یک دانشگاه بزرگ شده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم شرایطی فراهم گردد تا بتوانیم این وضعیت بسیار خوب و شایسته ی که اکنون در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی به ثمر نشسته است را حفظ نمائیم .

زمانی نژاد خاطرنشان کرد: به خود می بالم و افتخار می کنم که در طی این سال ها حضور در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی، که اکنون بیشترین سهم تولید گاز را در کشور به خود اختصاص داده است به درجه بزرگ بازنشستگی نائل شدم و توانستم در کنار جوانان ارزشمند و مدیران لایق خدمت نمایم.

وی در ادامه با خطاب به جوانان و همکاران خود در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همواره قدر لحظات بسیار ناب خدمت به کشور و مردم عزیزمان را بدانیم و روی تمامی دقایق حضور در مجتمع گاز پارس جنوبی ارزش گذاری کنیم.

زمانی نژاد ادامه داد: در این سازمان و مجتمع گاز پارس جنوبی زندگی و کار کردن افتخاری بزرگ است و شما جوانان باید همواره در این مسیر مقدس در جهت شکوفایی اقتصاد کشور گام بردارید.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید