جزییات خبر

دکتر بهمن نیا در مراسم تکریم مهندس زمانی نژاد بیان کرد:

مهندس زمانی نژاد منشا خدمات و تلاش های بسیار زیادی در مجتمع گاز پارس جنوبی

مهندس زمانی نژاد منشا خدمات و تلاش های بسیار زیادی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۲

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و رئیس هیات مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم تکریم مهندس زمانی نژاد گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی محل تلاقی و رسیدن انسان خوب و شایسته می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ غلامرضا بهمن نیا در مراسم تکریم مدیر مهندسی و برنامه ریزی مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: مهندس زمانی نژاد در سالهای خدمت در شرکت ملی گاز ایران منشاء خدمات و تلاش های بسیار شایسته می باشند و همواره در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور گام های بزرگی برداشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای زمانی نژاد خصلت پهلوانی را در مجتمع گاز پارس جنوبی به خوبی به نمایش گذاشت و همواره به عنوان یک الگو از این انسان فرهیخته به نیکی یاد خواهد شد.

بهمن نیا در جمع اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع گاز افزود: بزرگی و کرامت والای مهندس زمانی نژاد همه ی ما را تحت تاثیر قرار داده است و در همه مدیران و کارکنان سازمان به شکل بسیار خوب منعکس شده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و رئیس هیات مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این پهلوانان و نامداران عرصه ی خدمت که با تمام توان موجبات رشد و تعالی سازمان را رقم می زنند هرگز از یادها نخواهند رفت.

وی در پایان افزود: من برای مهندس زمانی نژاد که سالهای خدمت و تلاش مجدانه خود را به شایستگی سپری نمود و اکنون به درجه بزرگ بازنشستگی نائل شده است بهترین ها را ارزو می نمایم و همواره از تجربیات این انسان بزرگ بهره مند خواهیم شد.

در ادامه ی این مراسم، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با اشاره به تلاش های بسیار والای مهندس زمانی نژاد گفت: خصلت جوانمردی یکی از خصایص والای مهندس زمانی نژاد می باشد و اکنون شرکت ملی گاز ایران به داشتن چنین انسان بزرگ و فرهیخته افتخار می کند.

مهندس فرهنگ در ادامه از آقای زمانی نژاد به عنوان یکی از مدیران اخلاق مدار در مجتمع یاد نمود و عنوان داشت : ارتباط خوب و سازنده مهندس زمانی نژاد با کارکنان و مدیران واحدهای سازمان همواره موجبات رشد و شکوفایی در تمامی حوزه ها را فراهم می نمود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان از زحمات ارزشمند و صادقانه ی مهندس زمانی نژاد تقدیر و برای وی در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت نمود.

1
1
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید