جزییات خبر

همسو با ایمنی و تحلیل آسان و رفع سریع خطا؛

سیستم کنترل قدرت توزیع برق پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی شد

سیستم کنترل قدرت توزیع برق پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی  با موفقیت راه اندازی شد
(چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۴۱

همسو با ایمنی کارکنان در عملیات سوئیچ زنی و تحلیل آسان و سریع خطاها به منظور جلوگیری از بروز حوادث، سیستم کنترل قدرت توزیع برق پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی و کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کشتکار، رئیس کارگاه تعمیرات برق پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: با تلاش و همت متخصصان و کارکنان سیستم کنترل قدرت توزیع برق پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی شد.

وی عنوان داشت: PDCS یک سیستم کنترل قدرت توزیع یافته‌ای است که همه شبکه برق پالایشگاه در صفحات گرافیکی آن تجمیع شده و دسترسی و کنترل آسان و سریع به تمام نقاط آن وجود دارد.

کشتکار با اشاره به وسعت پالایشگاه ششم و گستردگی تجهیزات آن افزود: لازم است سیستم کنترلی وجود داشته باشد که بتوان از طریق آن، بصورت کاملا ایمن و با قابلیت اطمینان بالا،به همه بخش‌های شبکه برق دسترسی پیدا کرد.

رئیس کارگاه تعمیرات برق پالایشگاه ششم در ادامه با اشاره به اهمیتسیستم کنترل قدرت توزیع برق PDCS)) گفت: از مزایای بسیار مهم این سیستم تسهیل در عملیات سوئیچ زنی کلیدها از اتاق کنترل و تجمیع شبکه برق در صفحات گرافیکی و دسترسی آسان و سریع به تمام نقاط شبکه است.

وی در ادامه عنوان کرد: به ابتکار کاشناسان تعمیرات برق پالایشگاه ششم، برنامه‌ریزی، راه‌اندای و اجرای لاجیک Re-Energizing نیز با موفقیت انجام شد.

رئیس کارگاه تعمیرات برق پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به هدف استقرار این سیستم، تصریح کرد: از دیگر اهداف کلی راه‌اندازی این سیستم، ایمنی افراد در عملیات سوئیچ زنی و تحلیل آسان و سریع خطاها به منظور جلوگیری از بروز حوادث مشابه است.

کشتکار در پایان گفت: امیدواریم با تلاش جمعی متخصصان و کارکنان پالایشگاه ششم، گامی بزرگ همسو با تولید پایدار در فصل سرد سال برداریم .


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید