جزییات خبر

همزمان با هفته ی پدافند غیرعامل؛

اولین نشست کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

اولین نشست کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷) ۰۸:۵۲

همزمان با هفته ی پدافند غیرعامل، نخستین نشست کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ اولین نشست کارگروه تخصصی پدافند غیر عامل در پالایشگاه چهارم با حضور مدیران پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع و تمامی نفرات کارگروه تخصصی تشکیل شد.

این کارگروه با هدف ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های مورد نیاز در صنعت به عنوان اصلی ترین هدف پدافند غیرعامل در این حوزه و کاهش آسیب پذیری و تداوم فعالیت ها و تسهیل مدیریت بحران تشکیل گردید.

در این نشست که مدیریت پالایشگاه چهارم مهندس سالاری نیز حضور داشت، ضوابط کلی پدافند غیرعامل، کلیات، اهداف و دامنه کاربرد پدافند غیر عامل در صنعت گاز مورد بررسی قرار گرفته و موارد مربوط به پالایشگاه چهارم به عنوان یکی از تاسیسات مهم و حیاتی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

سالاری ضمن گرامیداشت این هفته و مقارن شدن اولین نشست این کمیته با هفته پدافند غیر عامل با قدردانی از تلاش کارکنان بر ضرورت بالابردن سطح آگاهی و آمادگی و مدیریت صحیح اجرایی اصول پدافند غیرعامل برای پیشگیری و مقابله با حملات دشمن تاکید نمود.

2
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷) ۰۸:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید