جزییات خبر

همسو با ارتقاء و بهبود وضعیت حمل و نقل در سطح منطقه پارس جنوبی

نشست مشترک واحد حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی با شرکت های مستقر در منطقه

نشست مشترک واحد حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی با شرکت های مستقر در منطقه
(دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷) ۱۳:۰۸

نشست مشترک واحد حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی با مدیران پتروشیمی های منطقه، رئیس حمل و نقل و کنترل ترافیک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رئیس حمل و نقل شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ امان اله خضری، رئیس حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این نشست که به میزبانی مجتمع برگزارگردید عنوان داشت: در سایه همدلی تمامی شرکت های مستقر در منطقه و با برنامه ریزی منسجم بتوانیم در راستای ارتقاء بهبود وضعیت حمل و نقل منطقه پارس جنوبی گام برداریم.

خضری در ادامه عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در این حوزه اقدامات و فعالیت های بسیار خوب و موثری را انجام داده است .

سپس آقای مهندس عباسی با ارائه چند اسلاید وضعیت قرارگیری پالایشگاه های پارس جنوبی در سایت یک و دو را تشریح نمود.

در ادامه سایر مدیران حمل و نقل، ابتدا شرح اقدامات مربوط به شرکت و سپس پیشنهادات خود را در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل در سطح منطقه و همچنین ایجاد همبستگی بیشتر میان واحد های حمل و نقل را بیان کرد.

در پایان این نشست جناب سروان عباسی(رئیس پلیس راهور شهرستان عسلویه) نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع و ایمن سازی این نقاط، برگزاری دوره های آموزشی به رانندگان و همچنین تعامل ویژه پلیس راهور با واحد های حمل ونقل نکاتی را ایراد نمود.

گفتنی است تصمیماتی که در این جلسه مطرح گردید و مصوب شد از قبیل: تشکیل کارگروهی مابین رئوسای حمل و نقل مستقر در منطقه به محوریت منطقه ویژه، برگزاری جلسات مدون و منظم و ارائه راهکار جهت مشکلات موجود، راه اندازی ایستگاه های امداد و نجات جاده ای در محور عسلویه به جم، نصب دوربین های کنترل سرعت در سطح منطقه، تشکیل شورای ترافیک در سطح منطقه می باشد.


اصلی
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷) ۱۳:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید