جزییات خبر

همسو با بالابردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقاء سطح کارآمدی نظام اداری؛

اجرای طرح تکریم کارکنان و جلب رضایت ارباب رجوع از برنامه های تحول اداری در مجتمع گاز پارس جنوبی

اجرای طرح تکریم کارکنان و جلب رضایت ارباب رجوع از برنامه های تحول اداری در مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۲۲

مسئول دبیرخانه طرح تکریم کارکنان و ارباب رجوع مجتمع گفت: طرح تکریم کارکنان و جلب رضایت ارباب رجوع در مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از برنامه های تحول اداری است

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ زهرا سلمان زاده، مسئول دبیرخانه طرح تکریم کارکنان و ارباب رجوع مجتمع در این باره گفت: طرح تکریم کارکنان و جلب رضایت ارباب رجوع در مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از برنامه های تحول اداری است که به منظور بالابردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارامدی نظام اداری در میان سایر طرح های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است .

وی در ادامه عنوان داشت: دراین راستا مجتمع گاز پارس جنوبی با اقدام به تشکیل دبیرخانه و کمیته های طرح تکریم در سطح پالایشگاه ها، موکد ارزش و ماهیت این طرح می باشد .

سلمان زاده با اشاره به مهمترین فعالیت های دبیرخانه طرح تکریم ستاد مجتمع خاطرنشان کرد: از جمله فعالیتهای دبیرخانه طرح تکریم ستاد مجتمع، نصب صندوق و در دسترس گذاشتن پرسشنامه های نظرسنجی در ورودی ساختمان های ستادی و همچنین نظر سنجی الکترونیکی در سایت داخلی مجتمع بوده است.

به گفته ی وی، این پرسشنامه ها بصورت فصلی مورد پایش و بررسی قرار می گیرد و نفراتی که مناسب ترین رفتار را با ارباب رجوع داشته اند مشخص و طی اولین پایشی که صورت گرفته به زودی نفر برتر معرفی می گردد .

مسئول دبیرخانه طرح تکریم کارکنان و ارباب رجوع مجتمع درادامه عنوان داشت: ازدیگر فعالیتهای دبیرخانه بارگذاری لینکهای تدوین مقررات اداری وزارت نفت و همچنین تازه های مقررات حوزه منابع انسانی شرکت ملی گاز در سایت داخلی مجتمع می باشد که کارکنان پرتلاش می توانند به سهولت از آن بهره مند شوند .

سلمان زاده گفت: از جمله برنامه هایی که دبیرخانه طرح تکریم ستاد در دستور کار قرار داده است پایش طرح مذکور در پالایشگاه ها بر اساس شاخص های مدل ارزیابی طرح یاد شده می باشد که به دبیران مربوطه اطلاع رسانی، و در طی یک دوره ارزیابی پالایشگاه برتر در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سطح مجتمع معرفی می گردد .

وی در پایان ضمن تقدیر از تمامی کارکنان عنوان داشت: امید است با نظراتی که از کلیه کارکنان محترم دریافت می کنیم گام موثر و مثبتی در گسترش فرهنگ تکریم ارباب رجوع برداریم و درمسیر شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی همواره موثر باشیم.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید