جزییات خبر

در راستای ارتباط و تعامل سازنده با جامعه پیرامونی:

نشست تخصصی انجمن عکس مجتمع گاز پارس جنوبی و اعضای انجمن عکاسان شهرستان عسلویه

نشست تخصصی انجمن عکس مجتمع گاز پارس جنوبی و اعضای انجمن عکاسان شهرستان عسلویه
(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷) ۱۵:۰۷

همسو با ارتباط موثر و تعامل سازنده در حوزه مسئولیت های اجتماعی، نشست تخصصی انجمن عکس مجتمع با انجمن عکاسان شهرستان عسلویه به میزبانی واحد روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همسو با ارتباط و تعامل با جامعه پیرامونی، انجمن عکس مجتمع گاز پارس جنوبی طی نشستی صمیمانه با اعضای انجمن عکاسان عسلویه در خصوص راهکارهای ارتباط و همکاری با این نهاد به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این جلسه ی تخصصی، حسن نوروزی، مدیر روابط عمومی مجتمع ضمن خیر مقدم به اعضای انجمن عکاسان شهرستان عسلویه بر تداوم و همکاری گسترده روابط عمومی مجتمع با انجمن های هنری شهرستان های همجواز تاکید ویژه نمود.

نوروزی در ادامه عنوان داشت: خوشبختانه جوانان منطقه سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان در حوزه هنرهای مختلف می باشند و روابط عمومی مجتمع به گرمی از انجمن های ادبی، هنری و فرهنگی منطقه حمایت خواهد کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم انجمن عکاسان شهرستان عسلویه در کنار متخصصان و کارکنان مجتمع بتوانند دستاوردهای بزرگترین مجتمع گازی کشور را انعکاس داده و در مسیر شکوفایی و رونق منطقه گام بردارند.


در ادامه ی این نشست اعضای انجمن عکاسان شهرستان عسلویه به بیان دیدگاهها و نظرات خود در حوزه عکاسی پرداختند.



پس از بیان دیدگاهها و نظرات اعضای انجمن عکاسان شهرستان عسلویه، مواردی مهم به توافق انجمن عکس مجتمع گاز پارس جنوبی و انجمن عکاسان شهرستان عسلویه رسید که به شرح ذیل می باشد.

1. همکاری و تعامل متقابل در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی
2. همکاری و تعامل متقابل در خصوص تورهای عکاسی در منطقه عسلویه
3. همکاری و تعامل متقابل در خصوص کارگاه ها و نشست های عکاسانه
4. برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع رفتارهای شهروندی در منطقه عسلویه (اداب و رسوم و رفتارهای غالب مردم منطقه).
5. محل برگزاری نمایشگاه موزه مردم شناسی عسلویه تعیین گردید.
6. جزییات نمایشگاه شامل فراخوان، تهیه پوستر، انتخاب عکس برای نمایشگاه، تاریخ برگزاری و مدت زمان برگزاری در جلسه ای جداگانه بررسی خواهد شد.


گفتنی است نفرات انجمن عکس به ترتیب، مهدی صالحی به عنوان دبیر و عضو هیئت امنا، مجید طریقتی، اکبر محمدی و مهدی جهان افروزیان نیز به عنوان عضو هیئت امنا می باشند.

1



مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷) ۱۵:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید