جزییات خبر

در روزهای آینده:

دستاوردها و اقدامات بسیار شایسته محیط زیستی و خودکفایی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

دستاوردها و اقدامات بسیار شایسته محیط زیستی و خودکفایی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷) ۰۷:۳۸

در روزهای آینده، خبرهای بسیار خوشایندی از دستاوردها و اقدامات محیط زیستی و خودکفایی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی تحقق خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در کمیته هفتگی کاهش فلرینگ از اقدام موثر متخصصان داخلی پالایشگاه با همکاری یک شرکت داخلی در راستای کاهش فلرینگ و آلایندگی خبر داد.


وی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید داخلی، کمیته خودکفایی پالایشگاه نهم به صورت مستقل و با نظارت و همکاری کمیته خودکفایی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از اوایل سال جاری تشکیل شد.


مدیر پالایشگاه نهم افزود: در همین راستا با توجه به حساسیت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در خصوص توسعه پایدار و همچنین توجه ویژه به پارامترهای زیست محیطی اتفاقات خوب و خوشایندی در پالایشگاه نهم مجتمع در حال رخ دادن است.


این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از اقلام مهم و حیاتی در صنعت نفت و گاز آنالایزرها هستند که به دلیل نیازمندی به دانش وسیع و میان رشته‌ای و همچنین محدودیت‌های علمی،فنی و تکنولوژی، در کشور چندان مورد توجه شرکت های داخلی قرار نگرفته است.


هاشمی در ادامه با بیان اینکه تنها چند کشور محدود خارجی از تکنولوژی پیشرفته و دانش تولید آنالایزرها بهره مند هستند اظهار داشت: دانش بالا، حساسیت دستگاهها، قیمت بسیار زیاد، تحریم ها، نبود خدمات فروش و پس از فروش مناسب و چند عامل مهم دیگر باعث شد تا به سمت خودکفایی و توجه به دانش داخلی سوق پیدا کنیم.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: پروژه فعلی که با همکاری شرکت داخلی شروع شده است خوشبختانه از مرحله آزمایشی عبور کرده و آماده رونمایی است.


وی خاطرنشان شد: برنامه داريم در روز 13 آبان که روز مبارزه با استکبار ستیزی است از این اتفاق ویژه رونمایی کنیم.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷) ۰۷:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید