جزییات خبر

با حضور خانواده های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی؛

کارگاه آموزشی، نمایشی ، موسیقیایی و راهکارهای فرهنگی و اجتماعی به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد

کارگاه آموزشی، نمایشی ، موسیقیایی و راهکارهای فرهنگی و اجتماعی به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد
(چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷) ۰۸:۲۰

کارگاه آموزشی، نمایشی و موسیقایی "راهکارهای فرهنگی، اجتماعی موثر در پایداری خانواده( ویژه خانواده بزرگ گاز ) " روز پنجشنبه 19 مهرماه به میزبانی شهراصفهان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رامین پور اسماعیل، رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: همسو با برگزاری کارگاه های آموزشی استان خراسان رضوی و استان فارس ، سومین کارگاه آموزشی، نمایشی، موسیقایی خانواده با موضوع راهکاری فرهنگی و اجتماعی موثر در پایداری خانواده مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی در شهر اصفهان برگزار گردید.

وی در ادامه عنوان داشت: این دوره ی آموزشی با حضور دکتر شمسایی بعنوان مربی و کارشناس دوره برگزار و از ساعت 17 الی20 بمدت 4 ساعت، خانواده کارکنان اقماری کار مجتمع گاز پارس جنوبی ساکن استان اصفهان ، شاهد اجرای نمایش، فیلم، موسیقی و مطالب آموزشی دکتر روان شناس بودند .

پور اسماعیل در ادامه با اشاره به مهمترین هدف از برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: هدف از اجرای برنامه ضمن آموزش علمی و ارائه دانش مربوطه ، ایجاد انگیزه و شادی و امید برای مخاطبین بوده است.

گفتنی است در آغاز این دوره ی آموزشی مربی این دوره، دکتر شمسایی در سه بخش مسائل روان شناسی در خانواده را با مشارکت خانواده های کارکنان مطرح نمود.

پور اسماعیل در ادامه این کارگاه آموزشی ضمن تشکر و قدردانی از حضور خانواده های کارکنان پرتلاش ساکن استان اصفهان در این دوره گفت: امیدواریم این دوره از کارگاه های آموزشی با استقبال خوب خانوده ها ادامه داشته باشد و بتوانیم گام های موثری در مسیر آموزش و ارتقاء سطح دانش خانواده های کارکنان صنعت گاز برداریم.

سوم
سوم
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷) ۰۸:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید