جزییات خبر

همسو با آمادگی و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان؛

کارگاه آموزشی سناریو نویسی مانور های بهداشتی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی سناریو نویسی مانور های بهداشتی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷) ۱۲:۵۶

کارگاه آموزشی سناریو نویسی مانور های بهداشتی با حضور کارکنان پرتلاش واحد های بهداشت صنعتی و ایمنی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین مهراب نژاد ، مسئول بهداشت صنعتی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: با پیگیری واحد بهداشت صنعتی اداره HSE پالایشگاه پنجم و با حضور کارکنان واحد های بهداشت صنعتی و ایمنی پالایشگاه های مجتمع کارگاه آموزشی سناریو نویسی مانور های بهداشتی برگزار گردید.

مهراب نژاد در ادامه عنوان داشت: این مهم همسو با شناسایی سناریو مانورهای مرتبط با حوادث بهداشتی و نیز اتخاذ سیاست ها، برنامه ها و طرح هایی در جهت افزایش آمادگی کارکنان جهت تهیه و تدوین و اجرایی نمودن سناریوهای فوق محقق شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: کارگاه آموزشی فوق با حضور دکتر ابوالفضل جوادی (سرپرست معاونت امداد ، نجات و درمان جمعیت هلال احمر استان قزوین ) در بازه زمانی دو روزه ( 17و 18 شهریورماه) در پالایشگاه پنجم برگزار گردید.

مسئول بهداشت صنعتی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه یاداور شد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، افزایش آمادگی در بین کارکنان بهداشت و HSE پالایشگاه های مجتمع در راستای تهیه و تدوین و اجرایی نمودن هرچه بهتر سناریو های مرتبط با مانور های بهداشتی می باشد.

در ادامه کارگاه آموزشی دکتر جوادی به مباحثی از قبیل: لزوم برگزاری منظم دوره های فوق در بازه های زمانی بیشتر در آینده در راستای بهبود و اثربخش تر نمودن آموزش های صورت گرفته، لزوم برنامه ریزی و آمادگی ،برای مقابله با بحرانهای بهداشتی احتمالی، مقابله با شرایط اضطراری بهداشتی و ارائه راهکارهای مناسب برای خروج از شرایط بحران‏زا، مربی دعوت شده با ارائه مثال ها و نمونه مانورهای برگزار شده در سال های گذشته پرسنل را با نحوه صحیح سناریو نویسی مانورها و همچنین نمونه هایی از مهمترین مانور های بهداشتی پرداختند.

مهراب نژاد در پایان ضمن تشکر از مسئول بهداشت صنعتی پالایشگاه پنجم جهت هماهنگی و برگزاری این رویداد افزود: امیدواریم در سایه تلاش تمامی کارکنان و متخصصان واحدهای بهداشتی در مجتمع بتوانیم گام های سازنده و موثری همسو با تولید پایدار گاز در پالایشگاه های مجتمع برداریم.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷) ۱۲:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید