جزییات خبر

همسو با تولید پایدار و مستمر گاز؛

عملیات ساخت کیج و مونتاژ بیرینگ پمپ های مخازن ذخیره بوتان واحد 145 در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

عملیات ساخت کیج و مونتاژ بیرینگ پمپ های مخازن ذخیره بوتان واحد 145 در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷) ۰۸:۵۸

همسو با تولید پایدار و مستمر گاز و با تلاش متخصصان و کارکنان ساخت کیج و مونتاژ بیرینگ پمپ های مخازن ذخیره بوتان واحد 145 در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد ریاحی، رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم در این باره گفت: عملیات ساخت کیج و مونتاژ بیرینگ پمپ های مخازن ذخیره بوتان واحد 145 با موفقیت در این پالایشگاه انجام گردید.

وی در ادامه عنوان داشت: دستیابی به توانایی مذکور در راستای خودکفایی و حرکت در مسیر جهاد اقتصادی صورت گرفته است و خوشبختانه این مهم با موفقیت کامل به سرانجام مطلوب رسید.

ریاحی در ادامه درخصوص اهم انجام اقدام صورت گرفته اظهار داشت: بیرینگ های این پمپ با مشخصه (6318hu1) به دلیل خرابی و ایجاد ارتعاشات نیازمند تعویض بوده و عدم تعویض بموقع باعث خسارات زیادی می گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیاز مبرم و حساسیت عملکرد این پمپ ها، کارکنان توانمند کارگاه پالایشگاه چهارم را بر آن داشت که با عزمی راسخ و اراده ای قوی عملیات ساخت کیج و مونتاژ بیرینگ مذکور را به صورت کامل به انجام رساندند.
رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان افزود: متخصصان پالایشگاه چهارم با انجام این مهم توانستند مانع توقف این نوع پمپ و کاهش هزینه های ناشی از آن شوند.

1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷) ۰۸:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید