جزییات خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم النبیاء شهرستان عسلویه در نشست حلقه های صالحین مجتمع گاز پارس جنوبی

با ایستادگی و حفظ وحدت، از تمامی سختی ها و مشکلات عبور خواهیم کرد

با ایستادگی و حفظ وحدت، از تمامی سختی ها و مشکلات عبور خواهیم کرد
(چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷) ۰۷:۵۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم النبیاء شهرستان عسلویه گفت: به حول و قوه الهی و با حفظ وحدت و یکپارچگی و هوشیاری کامل به سمت پیشرفت و شکوفایی کشور گام برمی داریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه در نشست با بسیجی های عضو حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین علیه السلام مجتمع افزود: اکنون باید انتخاب ها و تصمیم گیری ها در کشور بسیار دقیق و آگاهانه باشد و همواره با هوشیاری کامل گام برداربم.

وی با اشاره نقشه ی شوم دشمن در جهت تغییر شیوه و سبک زندگی مردم خاطرنشان کرد: دشمن اکنون به این نتیجه رسیده است که بعد از پیاده سازی های انواع نقشه ها و دسیسه ها تا کنون نتوانسته مردم با صلابت و محکم ایران اسلامی را مغلوب نماید و در حال حاضر به فکر تغییر روش و شیوه ی زندگی مردم کشور افتاده است.

حسن زاده در ادامه به حفظ وحدت و انسجام آن در تمامی دستگاه ها ی دولتی و غیر دولتی اشاره نمود و عنوان داشت: اولین گام در مسیر موفقیت، حفظ وحدت و چشم پوشی از اختلافات می باشد و باید همواره نقاط ضعف و قوت را شناسایی نماییم و در رفع آن کوشا باشیم.

وی در ادامه به نقش فعال و مهم بسیجیان در عرصه ی سازندگی کشور خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم بسیجیان همسو با رفع چهره ی محرومیت زدایی در بسیاری از نقاط دور افتاده کشور می باشد و بسیحیان همواره در این مهم دولت را در تمام حوزه ها یاری می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه یادآور شد: بحث مهم امنیت در کشور باید مقاوم سازی شود و این مهم با پشتوانه ی مردم محقق خواهد شد.

به گفته ی سرهنگ حسن زاده، اقتصاد مقاومتی را باید به فرهنگ عمومی تبدیل نماییم و به آن نیز عمل نماییم و ایستادگی بهترین راهکار برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی کشور می باشد.

حسن زاده در پایان افزود: بسیجیان با داشتن روحیه و تفکر بسیجی همواره خدمتگذار مردم بوده و در این مسیر با تمام تلاش گام بر می دارند.


(چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷) ۰۷:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید