جزییات خبر

با هدف تقویت نیروهای بسیجی عضو در حلقه های صالحین

گردهمایی حلقه های صالحین پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

گردهمایی حلقه های صالحین پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷) ۱۴:۲۶

همسو با تقویت نیروهای بسیجی عضو در حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی, گردهمایی حلقه های صالحین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی, ابراهیم غریبی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این گردهمایی گفت: هدف از تشکیل این گردهمایی حلقه های صالحین، تقویت و ارتقاء توان و دانش نیروهای بسیجی می باشد.

غریبی در ادامه افزود: گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق استان بوشهر، سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق استان بوشهر، فرمانده سپاه ناحیه ی شهرستان عسلویه و حجت السلام متوسل به عنوان سخنران ویژه برگزار گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع در ادامه عنوان داشت: بحث تعلیم و آموزش نیزوهای بسیجی عضو حلقه های صالحین بسیار مهم می باشد و همواره باید در این مهم اقدامات شایسته ی انجام گیرد.

غریبی در ادامه با اشاره به دشمن شناسی در نیروهای بسیجی گفت: شیطان که با تمام دسیسه ها و نیرنگ ها سعی در نفوذ و رخنه در ما انسان ها دارد و ما باید تمامی برنامه ها و مسیرهای نفوذ دشمن و شیطان را شناسایی نموده و بشناسیم و همین مهم باید در حلقه های صالحین پیاده سازی شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: خوشبختانه نیروهای بسیجی فعال و پرتلاش در مجتمع تا کنون توانسته اند با تکیه بر توان داخلی و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام های بسیار بزرگی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند و در این مسیر مهم با تمام قوا حرکت می کنند.


گفتنی است در پایان این نشست اعضای حلقه صالحین پایگاه های حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در نمازخانه ی استراحتگاه شیرینو در کارگاه اموزشی حلقه صالحین حضور یافتند.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷) ۱۴:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید