جزییات خبر

مدیر تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

افزایش کیفیت تعمیرات اساسی و بهینه‌سازی هزینه‌ها

افزایش کیفیت تعمیرات اساسی و بهینه‌سازی هزینه‌ها
(یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷) ۱۰:۲۰

مدیر تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی از بیست‌وسوم فرودین ماه آغاز و تا سی‌ام مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود بالنده در این باره عنوان کرد: برنامه تعمیرات اساسی در ماه رمضان با توجه به گرمای هوا و شرایط سخت کار در منطقه متوقف شده است کل زمان تعمیرات اساسی 156 روز خواهد بود.


به گفته وی، شروع کار تعمیرات در مجتمع با پالایشگاه نهم بوده و این روند به ترتیب با تعمیرات پالایشگاه‌های سوم، چهارم، هفتم، ششم، هشتم و دهم ادامه پیدا کرده است.


این مقام مسئول در ادامه عنوان داشت؛ هم‌اکنون نیز تعمیرات فازهای 2 و 3 (پالایشگاه دوم) در حال انجام است و پس از آن نیز تعمیرات پالایشگاه اول و نهایتاًً پالایشگاه پنجم انجام می‌شود.


بالنده در ادامه اظهار داشت: با اتمام برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها،مجتمع گاز پارس جنوبی با آمادگی کامل به استقبال زمستان می‌رود و برای تولید گاز و محصولات آن مشکلی نخواهد داشت.


مدیر تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت؛ تعمیرات در مجتمع با نگاهی بر محوریت بازرسی فنی، نیازهای تعمیراتی واستفاده و الگوگیری از متدولوژی مدیریت‌ دارایی‌های فیزیکی انجام می‌شود.


وی افزود: در این فرآیند انتخاب تجهیزات، براساس آمار و اطلاعات فنی و محاسبات علمی صورت می‌گیرد و با استفاده از نرم‌افزاهای مختلف، نسبت به بهینه‌سازی هزینه‌ها اقدام می‌شود.

پاینده با بیان اینکه فرآیند بهبود و کاهش زمان تعمیرات اساسی در سال‌های گذشته به بهترین نحو انجام شده است، در تعمیرات سال جاری تمرکز بر افزایش کیفیت فعالیت‌های تعمیراتی است.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷) ۱۰:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید