جزییات خبر

با حضور اعضای تیم ممیزی؛

جلسه ی افتتاحیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریت یکپارچه در مجتمع گاز پارس جنوبی

جلسه ی افتتاحیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریت یکپارچه در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۴۱

جلسه ی افتاحیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریت یکپارچه مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور تیم ممیزی , مدیر عامل و مدیران ستادی مجتمع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمدرضا مصلائی، رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این جلسه گفت: اکنون در حوزه سیستم های مدیریتی، ارتقاء دو سیستم را در دست برنامه داشته ایم و امیدواریم امروز به جایی برسیم که بتوانیم به موقع ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی را داشته باشیم .

مصلائی در ادامه عنوان داشت: سه رویکرد متفاوت نسبت به ممیزی وجود دارد که ممیزی شخص اول، ممیزی شخص دوم و ممیزی شخص سوم می باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همواره سعی نموده ایم در انجام ممیزی ها یادگیری را سرلوحه قرار بدهیم و سعی بر آن داشته ایم از ممیزی ها تا با دقت نظرسازمان را مورد ممیزی قرار بدهند.

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع گفت: این فرآیندها بسیار جدی می باشد و مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت کاملا جدی به آن نگاه ویژه دارد و خیلی تلاش نموده ایم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

مصلائی با اشاره اهمیت همزمان بودن انجام ممیزی در مجتمع تصریح کرد: همزمان بودن ممیزی ها باعث می شود سطح کیفیت و ارزش افزایی بهتری را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: تا کنون فرآیند ممیزی در پالایشگاه های پنجمف اول و چهارم به سرانجام رسیده است و جلسه ی اختتامیه نیز در این سه پالایشگاه برگزار شده است.

مصلائی در پایان گفت: پالایشگاه دوم، سوم و ستاد نیز در بازه زمانی امروز( 23 مرداد ماه) و فردا انجام خواهد شد و نهایتا جلسه ی اختتامیه ستاد و تمامی پالایشگاه های مجتمع فردا برگزار خواهد شد.


1
سوم
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید