جزییات خبر

با تلاش مهندس ارشد یوتیلیتی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

کتاب راهنمای تزریق مواد شیمیایی ترجمه و به چاپ رسید

کتاب راهنمای تزریق مواد شیمیایی ترجمه و به چاپ رسید
(چهارشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۲۷

محمد رضا حامد غفاریان، مهندس ارشد فرآیند سرویس های جانبی ( یوتیلیتی ) و تصفیه خانه مهندسی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی، کتاب راهنمای تزریق مواد شیمیایی را با موفقیت ترجمه و به چاپ رساند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمدرضا غفاریان، مهندس ارشد یوتیلیتی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی، کتاب راهنمای تزریق مواد شیمیایی را با هدف آشنا کردن کارکنان واحدهای بهره برداری یوتیلیتی و همچنین مهندسان فرآیند در این بخش بامحاسبات انتخاب و تزریق و خرید مواد شیمیایی با موفقیت ترجمه و به چاپ رساند.

غفاریان با اشاره به آغاز به کار ترجمه ی این کتاب عنوان داشت: کار ترجمه ی کتاب ذکر شده را از 20 بهمن ماه سال 95 آغاز و در آذرماه سال 96 به پایان رساند.

او همچنین مهندس ارشد سابق فرایند سرویس های جانبی فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی بوده است.

در طول یک دهه کار تخصصی در زمینه ی واپایش کیفیت انواع آب های صنعتی، آشامیدنی و تصفیه ی پساب های نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت های متمرکز و مستمری پیرامون طراحی این سامانه ها و سایر ملزومات فنی این بخش ها داشته است.

توجه به مواد شیمیایی مورد نیاز در واپایش کیفیت جریان آب های فرایندی از جمله علاقمندی های مهم کارمند مجتمع جوان مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

غفاریان، نیاز صنایع پالایش نفت و گاز در این زمینه را با پیروی از مدل هایی موثر برای انتخاب، خرید، واپایش کیفیت در دریافت و مصرف مواد شیمیایی پاسخ می دهد.

وی گزارش های متعددی متعددی پیرامون تاثیر الگوی خرید و مصرف مواد شیمیایی بر اقتصاد راهبری صنایع گاز نوشته است.

همچنین چندین مورد کاهش مصرف مواد شیمیایی و قطع وابستگی به واردات برخی ار مواد شیمیایی در سرویس های یوتیلیتی از سایر کشورها در مجتمع گاز پارس جنوبی به نام کارمند پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است.

محمد رضا حامد غفاریان، مهندس ارشد فرآیند سرویس های جانبی ( یوتیلیتی ) و تصفیه خانه مهندسی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در حال حاضر عضو کمیته ی شیمیایی، کمیته ی فنی بازرگانی و کمیته ی راهبری خوردگی در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

1

مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید