جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

ضرورت پویایی سیستم مدیریت در تمامی بخش های ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی

ضرورت پویایی سیستم مدیریت در تمامی بخش های ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۶:۴۳

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه ی بازنگری سیستم مدیریت مجتمع گفت: سیستم مدیریت باید در تمام بخش های ستادی، واحدهای ستادی و پالایشگاهی پویا باشد و باید هم فکر و همسو باشیم تا به یک جمع بندی مناسبی دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ، در جلسه ی بازنگری سیستم مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران ستادی و پالایشگاهی در سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار شد گفت: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در سطح شرکت ملی گاز فراتر از مرزهای معمول هدف گذاری شده و به این مهم باید توجه ویژه داشت.

وی در ادامه عنوان داشت: اکنون شرکت ملی گاز ایران، توسعه ی نگرش سیستمی و مدیریت مبتنی بر مدیریت فرآیندی را مورد تاکید ویژه و جدی قرار داده است.

وی با اشاره به بهبود و اصلاح فرآیندها عنوان داشت: در سال جاری، باید فرایندها اصلاح و بهبود یابد و مفهوم آن این است که ما قبلا فرآیندها را شناسایی کرده ایم و به درستی استقرار یافته اند و اکنون فرآیندها بالغ شده و به مرزی از بلوغ رسیده و اکنون اثر بخشی فرآیندهایمان را مورد تحلیل قرار می دهیم ، لازم است در سال 97 توجه ویژه و جدی به بحث اصلاح فرایندها داشته باشیم.

مهندس فرهنگ در ادامه به چشم انداز بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: از این چشم انداز بزرگی که برای مجتمع گاز پارس جنوبی ترسیم شده است به خود می بالم و مشعوفم و باید زیر ساخت ها را برای تحقق این چشم انداز آرمانی به درستی جاگذاری شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تشکر از تمام تلاش هایی که در این حوزه تاکنون در مجتمع عظیم گازی کشور به ثمر نشسته است گفت: اکنون کارهای بسیار سنگین، مهم و فشرده در این حوزه پیش رو داریم و باید کمربندهای خود را محکم تر از قبل ببندیم و با گام های استوارتری حرکت کنیم.

مهندس فرهنگ به پویایی سیستم مدیریت نیز اشاره نمود و افزود: پویایی سیستم مدیریت در واقع در این است که عدم انطباق ها را در مجتمع برای کاهش مدیریت و برنامه ریزی نماید.

به گفته ی وی، باید بتوانیم اثر بخشی سیستم مدیریت را در پالایشگاه ها از محل اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه شناسایی نمائیم.

مهندس فرهنگ ادامه داد: سیستم مدیریت باید در تمام بخش های ستادی، واحدهای ستادی و پالایشگاهی پویا باشد و در خصوص رفع این موارد باید هم فکر و همسو باشیم و به یک جمع بندی مناسبی دست یابم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین عدم انطباق ها از نظر فراوانی که در اکنون در جلسه گزارش گردید نیازمند تحلیل متولی می باشد و نباید به شکل آماری از آن عبور نماییم.

فرهنگ گفت: برای همه ی عدم انطباق های مهم و حیاتی از نظر فراوانی جلسه ی بازنگری مدیریتی خاص نیاز است و پیشنهاد من این است که حداکثر تا پایان آذرماه برای تمامی موارد عدم انطباق مهم از نظر فرآیندی به شکل برنامه های موثر مبتنی بر تحلیل مناسب از طرف متولیان فرآیندهای خود برنامه ی اصلاحی و پیشگیرانه مناسب داشته باشیم.
به گفته ی وی، حوزه رضایتمندی مشتریان در مجتمع گاز پارس جنوبی نیازمند توجه ویژه و جدی می باشد و صدای مشتری باید به درستی در مجتمع شنیده شود و بر اساس آن تحلیل های خیلی موثری وجود دارد و طبیعتا به تناسب آن برنامه های موثری پیاده می شود.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۶:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید