جزییات خبر

با حضور رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران

جلسه جمع بندی دوره تکمیلی فرماندهان صحنه در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

جلسه جمع بندی دوره تکمیلی  فرماندهان صحنه در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(سه شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۷:۵۱

جلسه ی جمع بندی دوره تکمیلی فرماندهان صحنه با حضور رئیس HSE و رئیس آموزش شرکت ملی گاز ایران به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علیرضا نجومی، رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی در ابتدای این جلسه گفت: در مرحله ی اول، 228 نفر در سطح وزارت نفت در آزمون حضور یافتند و از این تعداد 120 نفر به مرحله دوم راه یافتند.

وی در ادامه با اشاره به مرحله ی پایانی انتخاب کارکنان پرتلاش جهت حضور در دوره آموزشی فرماندهان صحنه در کشور فرانسه عنوان داشت: در مرحله پایانی 45 نفر در سطح کل وزارت نفت انتخاب شدند که از این تعداد 11 نفر از کارکنان پرتلاش شرکت ملی گاز ایران بودند و 8 نفر از این فرماندهان صحنه از مجتمع گاز پارس جنوبی می باشند.

نجومی عنوان داشت: در این جلسه، دوره تخصصی فرماندهان صحنه مورد و نحوه ی انتقال این دانش در سطح وزارت نفت مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

در ادامه جلسه جمع بندی دوره تکمیلی فرماندهان صحنه، مهندس فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: با یک نگاه ویژه به پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی و اهمیت این مهم در صنعت نفت و گاز کشور اهمیت فرماندهان صحنه را دوچندان می نماید.

فرهنگ ادامه داد: اکنون بسیار خرسندم وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران همسو با توانمند سازی نیروها و منابع انسانی، نفرات کلیدی و مهم را جهت ماموریت ها و رفتارهای حرفه ای آموزش می دهد.

در ادمه ی این جلسه، محمد رضا یوسفی پور رئیس HSE شرکت ملی گاز ضمن تقدیر و تشکر از مجتمع گاز پارس جنوبی جهت میزبانی این جلسه بیان کرد: آموزش نیروهای آتش نشانان باید به ضورت بسیار جدی پیگیری و در جهت افزایش سطح آموزش نیروهای این حوزه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

یوسفی پور در ادامه افزود: در جلسه ی امروز استخوان سازی و چهارچوب سمیناری که در آینده نزدیک برگزار می گردد را مشخص خواهیم کرد.

وی در ادامه به فرماندهان صحنه عنوان داشت: هر کس در موقعیت خود کارها را پیش ببرد و آموخته هایتان را برای افزایش سطح آگاهی در اختیار دیگران قرار دهید.

رئیس HSE شرکت ملی گاز گفت: در کارهایتان وحدت رویه داشته باشید و این مهم را سرلوحه ی کارهای خود قرار بدهید.

در پایان جلسه فرماندهان صحنه گزارشی کامل از حضور در دوره ی انجام شده به میزبانی کشور فرانسه را ارائه نمودند.

سوم
سوم
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۷:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید